جديد

عنيدة ‏سرقت ‏قلبي ‏الفصل ‏السادس

الفصل السادس
نظرت الفتيات وكانت المفاجأة أن ساره هي من صدمتها السياره ركضت اسماء وامنيه باتجاهها

اسماء بصوت عالي / حد يطلب الاسعاف بسرعه

حضر اسر علي الفور علي أصواتهم

اسر / يلا هنروح بالعربيه بتاعتي بسرعه

حمل اسر ساره ووضعها في السيارة

امنيه ببكاء / ساره قومي ارجوكي

كانت اسماء تواسي امنيه ومحتضنين رفيقتهم ووصلو الي المستشفي

اسماء / حد يجيب دكتور بسرعه

اتي الطبيب علي الفور وأخذوا ساره الي غرفه ال عمليات

💔💔💔💔💔💔

امنيه ببكاء/ ااااه يا اسماء انا مش هستحمل لو ساره جرالها حاجه

اسماء / اهدي يا امنيه متخافيش مش هيحصلها حاجه أن شاء الله بس ادعيلها

اسر / انسه امنيه انا هبلغ ابراهيم انك هنا علشان ميقلقش

اسر / الوووو ابراهيم امنيه هنا ف المستشفى

ابراهيم بخوف / ليه جرالها ايه انطق

اسر / اهدي يا ابراهيم هي كويسه بس صحبتها ساره خبطتها عربيه وهي معاها

ابراهيم / طيب هي فين عايز اكلمها

اسر / اتفضلي يا انسه ابراهيم عايز يكلمك

امنيه ببكاء / ابراهيم الحقني اهئ اهئ ساره

ابراهيم / بس بس يا حبيبتي متعيطيش انا جايلك اهدي يا روحي

امنيه / بسرعه والنبي يا ابراهيم

ابراهيم / مسافه السكه يا حبيبتي

❤❤❤❤❤

خرج الطبيب مسرعا مين فيكم فضيله دمها ،o سالب

امنيه ببكاء / ساره مالها يا دكتور

الدكتور / اهدي بس هي محتاجه دم باقصي سرعه

اسماء مسرعه / انا فصيله دمي زيها

الطبيب / انتي عندك كام سنه شكلك صغيره

اسر بعصبية / انت هتطلعلها بطاقه ولا ايه

الدكتور / اهدي يا فندم انا بس يسألها علشان لو كانت تحت السن متتبرعش

اسماء بكذب / انا عندي ١٨ سنه

الدكتور / تمام يلا وياريت حد يدخل معاها

اسماء / مفيش داعي يا دكتور لان صحبتي بتخاف معلش هدخل لوحدي

اسر / يلا يا دكتور انا جي معاها

اسماء / انت مالك وتيجي ليه

اسر ببرود / احمدي ربنا اني وافقت انك تتبرعي بدم

اسماء / انت مين اصلا علشان توافق أو ترفض

الدكتور / يا جماعه مش وقته المريضه هتموت وانتو واقفين بتتخانقو يلا بسرعه

ذهبت اسماء ومعاها اسر الي الداخل
❤❤❤💜💜💜🖤🖤

بينما امنيه تبكي وجدت من يجذبها الي احضانه
نظرت امنيه برعب فوجدته حبيبها ف اطمئنت وامسكت به بقوه

امنيه / ساره يا ابراهيم هتسيبني

ابراهيم / ششششش اهدي يا روحي أن شاء الله هتكون كويسه متخافيش

امنيه ببكاء / يارب تكون معاها انا مليش غيرها

ظل ابراهيم يربت علي ظهرها حتي نامت باحضانه ف اسندها إليه ووضع رأسها في حضنه وظل يهدهدها بين يديه

🖤💜❤💖💙💚🧡💛💙💚

عند اسماء واسر

الدكتور / بصي متخافيش انا هدخل الابره ومش هتحسي بيها تمام

اسماء بخوف / تمام بس مش توجعني والنبي

الدكتور / متخافيش يا سكر

اسر بعصبية / ياريت يا دكتور تخليك ف شغلك

اسماء / انت مااالك يا بني ادم انت ااااااااه الهي تتشك في ايدك يا دكتور

الدكتور / انا اسف بس كان لازم اديهالك وانتي مشغوله حاسه با ايه دلوقتي

اسماء / اااااااه حاسه كان في مصاص دماء بيمص ف دمي ااااااه

الدكتور / لا انشفي كده لسه بدري

اسماء / انا كويسه

مرت ربع ساعه بداءت اسماء أن تتالم كثيرا فهي قد كذبت عليهم بخصوص السن لاحظ اسر سكونها

اسر / اسماء انتي كويسه

اسماء بضعف / اااه انا كويسه

اسر / يا دكتور تعالي شوف هي مالها باين انها تعبانه

الدكتور / اهدي بس لسه شويه صغيرين

بداءت اسماء ترتجف وامسكت بيد اسر

اسر بعصبية / شيل البتاعه دي من دراعها حالا اخلص

الدكتور / خلاص خلصت اهي

اسر / بقلك شيلها حالا

اسرع الدكتور لينزعها عن يد اسماء التي فقدت وعيها وأسرع اسر بامساكها

الدكتور / حطها هنا بسرعه
سطحها اسر علي السرير وأخذ الطبيب الدماء وذهب الي ساره

وبعد فتره طويله

الدكتور / الحمد لله المريضه اتخطت مرحله الخطر وهي حاليا في اوضه عاديه لو عايزين تشوفوها

امنيه بلهفة / يلا يا ابراهيم ساره فاقت بس ايه ده فين اسماء

الدكتور / البنت التانيه دي اغمي عليها ومن وقتها مفاقتش هما بيحاولو معاها

امنيه / ارجوك طمني عليها لما تفوق

💙💚💜🖤🧡💛💚❤❤

فتحت ساره أعينها وقالت بتعب / انا فين

امنيه ببكاء / ساره انتي كويسه

ساره بضعف / ايه اللي حصل

امينه / محصلش حاجه بس اهدي

ساره / هي فين صحبتك اسماء

امينه / انتي كنتي محتاجه دم وهي اتبرعت ليكي وهي تعبانه ف الاوضه التانيه

ساره بذهول / ايه ازاي وهي عملت كده ليه

امنيه / بتقول ساره صحبتي ومش هسمح يجرالها حاجه

ساره بندم / انا عايزه اشوفها لو سمحتي

امينه / انتي اتجننتي انتي لسه تعبانه مينفعش

ساره / خلاص هاتيهالي

امينه / حاضر اصبري ابراهيم من فضلك قول لأسر يحييها

ابراهيم / ماشي وذهب إلى اسر

ابراهيم / اسر البت صاحبه امنيه فاقت ولا لسه

اسر / فاقت بس تعبانه

ابراهيم / طيب هاتها وتعالي بسرعه

اسر / بقلك لسه تعبانه

ابراهيم / البت اللي جوا عايزه اشوفها لو مش شافتها هتيجيلها وهي تعبانه

اسر / خلاص هجيبها

دخل اسر غرفه اسماء

اسر / اسماء لو سمحتي ساره عايزه تشوفك

اسماء بضعف / ماشي يلا

اسر / طيب تعالي اسندي عليا

استندت اسماء عليه وذهبت إلي ساره وما أن راتها ساره حتي ندمت اكثر فهي ظلمتها وحكمت عليها دون أن تعرفها

اسماء بضعف / حمد الله على سلامتك يا ساره خضيتني عليكي

ساره بحزن / انا اسفه يا اسماء بجد

اسماء / علي ايه يا هبله انتي صحبتي واختي

ساره / علي كل اللي عملته معاكي

اسماء / انتي مش عملتي حاجه انا فهماكي يا سووو خلاص بقا خليكي فريش

ساره / هههههههههههه الله يخربيتك انتي مصيبه

امنيه / هتفضلو تضحكو وانا واقفه زي كيس الجوافه كده

اسماء / لا طبعا يا موني ده انتي اللي ف القلب

ابراهيم / اذا خلصتو حب ورومانسيه ممكن اخد مراتي اللي ف حكم خطيبتي دي اقعد معاها شويه

اسماء / خدها اشبع بيها

ساره / طريق السلامه يا موني

امنيه / واطيين من يومكم

اخذ ابراهيم امنيه وذهبو

💜💜💜💜💜💜

في السيارة

امنيه / احنا رايحين فين

ابراهيم / رايحين البيت

امنيه / ايوه بس ده مش طريق البيت

ابراهيم / ايوه ما هو بيتي

امنيه / ايه !!!!!!!

ابراهيم / ايه مالك واخدك تتفرجي علي بيتك وتشوفيه

امنيه / ابراهيم رجعني البيت حالا بقولك

ابراهيم / تؤ مش هرجعك انتي مراتي ومش عيب ولا حرام انك تيجي معايا

صمتت امنيه وهي خائفة من تصرفات ابراهيم المتهوره


🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤
في منزل ابراهيم

امنيه / واووو حلو ذوقك اؤي

ابراهيم بغرور / عارف

امنيه / مش تاخد ف نفسك مقلب اؤي كده وبعدين انا خلاص شفت البيت عايزه اروح بقي

ابراهيم / بس لسه في حجات مش شوفتيها

امنيه / زي ايه مثلا

ابراهيم بمكر / زي اوضه النوم

امنيه / اهي دي علشان ادخلها وانت معايا لازم اجيب معايا بودي جارد

ابراهيم / اشمعنا

امنيه / علشان انا عرفاك يا قليل الادب

ابراهيم / ديما فهماني صح يلا بقي علشان تشوفيها

كادت أن تعترض امنيه ولكن ابراهيم لم يترك لها المجال حيث حملها وذهب بها الي الغرفه

امنيه بصريخ / نزلني يا ابراهيم والله لاقول لماما

ابراهيم / قولي لها هقولها انك انتي اللي دخلتي الاوضه وبوستيني كمان

امنيه بشهقه ووضعت يدها على فمها

امنيه / انت انت قليل الادب

ابراهيم / وايه الجديد يا طفله
انزلي بقا

رماها علي السرير وفك ازرار قميصه

امنيه بخوف / انت هتعمل ايه

ابراهيم / اصل الجو حر اؤي وانا بحب اكون علي راحتي

وخلع قميصه

امنيه بصريخ / يالهووووي البس هدومك ارجوك

ابراهيم / مش لابسهم اصلا لا أنا ولا انتي هنحتاج الهدوم دي دلوقتي

امنيه / ابعد يا ابراهيم وبلاش تهور انت وعدت ماما

اقترب ابراهيم منها وأخذها الي أحضانه وقبل جبينها

ابراهيم / اهدي يا قلبي انا مستحيل اعملك حاجه من غير ارادتك انا منكرش اني هموت وتبقي مراتي بجد بس مستحيل اخون الامانه ومستحيل اخليكي تخافي مني انا كنت بهزر معاكي

امنيه ببكاء / انت وحش علفكره خوفتني

ابراهيم / احنا هنضحك علي بعض عايز تفهميني انك مش حابه الموضوع

امنيه / يا ابني انت اخلاقك فين

ابراهيم / هااا خدها محمد صلاح يا عنيا

امنيه / ربنا يقدرني علي قله ادبك

ابراهيم / ربنا يقدرني علي عنادك يلا علشان اوديكي عند ماما يا دلوعه ماما

امنيه / ماشي يا كابتن ابقي قول كده قدامها يلا


💜💜💜💜💜💜💜💜

في المستشفى

اسماء / ساره انتي فين عيلتك

ساره / مسافرين وانا قاعده مع عمتي

اسماء / وعمتك عايشه لوحدها

ساره / لا هي وابنها السيد

اسماء / امممممممم السيد فهمت انا كده

ساره / فهمتي ايه يا ابله نظيره

اسماء / فهمت الاسم اللي كنتي بتقوليه وانتي نايمه واضح أنه محتل كل كيانك صح

ساره بخجل / مش اؤي يعني حب عادي

اسماء / لا واضح أنه عادي لا وكمان قاعده معاه ف البيت يعني أن شاء الله هنحضر فرحك وانا واخده ابنك علي رجلي

ساره / هههههههههههه الله يخربيتك يا شيخه
قاطعتهم دخول عمه ساره والسيد

السيد بلهفه / انتي كويسه ياسو

ساره / متخافش بسيطه

تركت اسماء لهم المجال وخرجت كي تذهب إلى المنزل لحقها اسر

اسر / اسماء استني هوصلك

اسماء / توصلني بصفتك ايه

اسر / بصي مش وقت عنادك الوقت متاخر وممكن حد يدايقك

بعد محاولات اسر لإقناع مشاكسته قبلت بالركوب معه

اسر / انتي اهلك مش بيسالو عليكي ولا ايه ولا هما فين اصلا

اسماء بحزن / يا ريت ملكش دعوه متدخلش ف حياتي

لم تكمل كلامها حيث رن هاتفها وكان المتصل والدها

اسماء ببرود / الوووو

صلاح / انتي مش ناويه ترجعي البيت ولا هتفضلي هناك كتير

اسماء / ياريت تبعدو عن حياتي بقي مش كفايه اللي عملتوه عايزين مني ايه ارحموني بقي ومش تتصلو بيا تاني

وأغلقت الهاتف بوجهها تحت انظار اسر المصدوم ماذا فعلوا لها حتي تكرهم هاكذا قاطع أفكاره اسماء

اسماء/ لو سمحت نزلني هنا بعيد شويه علشان محدش يتكلم عني

اسر / زي ما تحبي تصبحي على خير

اسماء / وانت من اهل الجنه
🖤💜🖤🖤🖤🖤💜

في منزل اسماء دخلت مسرعه ولم تغلق الباب وذهبت إلي غرفتها وأخرجت من خزانتها شريط به حبوب

كنت متأكدة اني هحتاجه ف يوم من الايام علي الاقل هيخلصني من حزني ومش هيخليني احس باي حاجه

💔💔💔💔💔💔💔

كاد اسر أن يرحل بسيارته ولكنه وجد هاتف اسماء وقد نسيته فذهب كي يعيده إليها ذهب إلى شقتها ووجد الباب مفتوحا

اسر / إسماااااء اسماء

ولكن لا يوجد رد ف دخل اسر وصدم مما شاهده

اسر / 😨😨😨😨😨
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-