جديد

رواية عشق وجنون الصياد 2 الفصل الثامن قصة حورية الجاسر

 رواية عشق وجنون الصياد 2

قصة حورية الجاسر



كان ببصلهاا وهي مبسوطة جدا وقاعدة بترقص مع حيااة وصحاابهااا 

اتكلم مع ادم شوية وبعدها رااح لعندهااا ونزلهاا من على الاستيج 

حور  " جاسر سبني ارقص شوية كمااان

همس لها  "  كفااية رقص النهاارده  عندنا حاجات اهم

لكزته على كتفه بغضب  " هو انت مبتفكرش غير في الحاجات دي

جاسر  " لا مبعرفش ويلا هنروح قبل مااانتفضح قداام الكل 

حور  بغيظ  " نروح فين بس والفرح 

جاسر " النقاش معاكي  ملهوش ااي معنى ي حورية

انحنى وثواني كانت بين يديه يحملهااا برقة وحب

.....

سليم بهمس   " واحناا ي حبيبتي هنبيت هنااا ولا ااي

حياة بتوتر  " اكيد طبعاا واسيب مااماا لوحدهاا مينفعش طبعاا 

سليم بحدة  " مااماا مين في اليوم ده ي بت انتي قاال مااما قاال يلا قداامي قبل اغتصبك قداامهم وميهمنيش حد 

جتك القرف  في حلاوة اهلك دي 

ابتسمت له بخجل وهي تذهب امامه لكي يودعواا والدتهاا 

ليذهبوااا لعش الزوجية

........

صعد بهاا جااسر الي السطح فتوسعت عينهاا عندماا وجدت طاائرة خاصة باانتظااارهم صعد وهي ماازالت بحضنه 

حور بدهشة  " جاسر احنااا رايحين فين

جااسر بغمزة  " مفااجااة ي جميل 

حور  برقة  " جااسر  قولي احناا راايحين فين ارجوك

جاسر بتوهاان  " يقطع جاسر وال جابواا جاااسر 

افااق وهو يقول  ناامي ي حور ناامي وارحمي ال جاابوني 

ادخلت راسها في صدره وهي تقول بخجل  " طب هنااخذ اادي حتى نوصل

جاسر  "  ٣ سااعاات على الاقل

.....


ادخلهااا منزله وهو يحملهااا 

حيااة بحدة  " بقولك نزلني ي سليم احسنلك

سليم  بغضب  " بقولك اااي ي حيااة اناا اقتيل الليلادي 

اناا بحذرك تعملي حاجة كده ولا كده هولع فيكي واكرهك في صنف الرجااالة كلهااا


حيااة بتوتر  " واناا هعمل ااي ي يعنى هدخل الحماام اغير و ارجعلك

سليم  " فااكراني عبيط وهسيبك كده عاادي لا ي مااما رجلي على رجلك 

حيااة  " يويو ي سليم اناا مش هطير يعنى هغير و ارجعلك

سليم  " اوكي ي حياااة بس اااوعى تزعلني فااهمة لحسن ازعلك جاامد واكون مكرهك في صنف الرجالة كلهاا

حياة وهي تذهب من اماامه حتى دخلت الغرفة واغلقت البااب على نفسهااا سمع هو صوووت قفل البااب ذهب وطرق البااااب بقوة رجعت تلقاائيااا للخلف 


سليم  " حيااة بطلي هزااار باايخ وافتحي الباااب احسنلك

حيااة   " مش هفتح ي سليم وروح اتخمد في ااي حتة الواحد مصدق يلاقي سرير يناام عليهاا 

سليم   " انتي مش ملاحظة انه الليلة ليلة دخلتنااا ي حياة

حيااة   " اناا مش هطير ي سليم روح نااام و بكرة  نشوف حواار الدخلة دي اااي

سليم بغضب  " مااشي ي حيااة انتي ال جبتي لنفسك


الصقت رااسهاا على البااب تنااديه لكنه لم يرد فظنت انه استسلم وذهب  لكي يناااام 

تنهدت براااحة وذهبت للحمااام بعد دقاائف خرجت وهي تلبس قميص نووووم احمر اللون شفاااف جدا

شهقت بعنف حينماا وجدته يجلس على السرير عااري الصدر ينظر  لهااا بنظراات مفترسة 

ركض وامسك بهااا وهو يلصقهاا في الحاائط 

سليم بهمس  "  كنتي رااايحة فين ي عمري 

حياة  بتوتر " هو اانت دخلت هنااا اازااي

رفع المفتاااح  " بالمفتااح ده ي قلبي اااي فااكرني هسيبك ولا اااي دلوقتي تحبي تتعااقبي ازااي ي قطة

حياة  " أنت عاارف  اني مبفكرش في الحااجة قبل ماا اعملهاا ساامحني والنبى عشاان خاطري 


سليم  " انتي غلطي ي حيااة ولازم تتحملي نتيجة غلطك

ومااانتهااء حديثه  كااان قد شق قميصهاا الا نصفين وبعدها..

.....


حملهااا من الطاائرة الي غرفتهم غير لهااا ثيااابهااا ونااام بجاانبهاا بعدمااا ابدل ملابسه هو ايضاا ويجاهد للسيطرة على نفسه حتى لا يغتصبهاا وهي ناائمة

في صبااااح اليوم التااالي

استيقظت وهي تشعر براااحة غريبة لكن سرعاان ماانظرت حولهااا لم تجد نفسها في منزلهاا وهو غير موجود 

نزلت للاسفل تبحث عنه بخووووف حتى وجدته 

ناادته بصوووت باااكي  " جاااسر

التفت لهاا مصدووم من هيئتهاا البااكي ركضت نحوه وهي تقول بعتاااب  " انت  روحت فين و سااايبني لوحدي 

جاسر  " اناا  كنت بكلم مااماا و ادم وانتي كنتي  ناائمة ومرضيتش اصحيك واقلق مناااامك 

حور  " متعملهااش تااني ي جااسر مش حلو  فكرت اني اصحى من النوم وملقكش جنبي 

جاسر وهو يشد من ضمهااا له " وعدي ي قلبي مش هيجي يوم ومش هتلاقني فيه جنبك

يلا قوليلي بقى نفسك تفطري بااااي

حور   " اناا هحضره ليك 

جاسر  " بس انااا سبق و حضرته عشااان خاطرك اول مرة اااعمل فطاار لاحلى وأجمل  ست في حيااتي 


حور بهمس  " الله يستر بقى 

جاسر  " بتقولي اااي

حور  " بقول تعبت نفسك ي حبيبي 

من المفرووض انااا ال كنت اطبخلك مش العكس

جااسر  " مش انااا حبيبك يبقى  انااا وانتي وااحدة 

حور  وهي  بتاااكل " مقولتليش احنااا فين

جاسر  " في ايطااليااا ي قلبي


تركت الطعااام فجااة ثوااني  و صرخت بسعاادة انقضت عليه تحتضنه وتقبله بفرحة 

حور  " مش مصدقة نفسي انااااا في ايطااليااااا ياااااه

بحبك ي جااسر بحب....

كتم بااقي الكلام في قبلة عصفت بهااا تلمس جسدهاا بحرارة حاولت الابتعاد  لكنه ارجعهاا لاحضانه بحب ثوااني ودقاائق مرت وهو يقبلهاا برغبة ابتعد عنهااا يحملهاا للاعلى وهي تقريباا شبه فااقدة للوعي وبعدهاااا.....

 رابط البارت التاسع


عشق وجنون الصياد قصة حورية الجااسر

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-