جديد

رواية عين ورشيد الفصل الرابع عشر 14 بقلم علي ابو الدهب

 

رواية عين ورشيد الفصل الرابع عشر 14 بقلم علي ابو الدهب






 


 رواية عين ورشيد الفصل الرابع عشر بقلم علي ابو الدهب

الجزء الرابع عشر 


انا هنا نا*ر الانتقا*م عندي زادت وقررت اخد زهرة بي اي تمن وعملت اللي خلاها توافق برضاها وهي كمان اللي تجيلي بنفسها وتقولي انها موافقة تتجوزني ودة طبعا بعد ما خط*فت ورد وشيلت فرامل العربية بتاعت امجد وقتها جتلي برجليها وقالتلي انها موافقة تتجوزني وراحت لي امجد وقالتلو انها مبقتش تحبو من وقت ما اتخلي عنها وانها موافقة تتجوزني 












امجد حاول يقنعها ولكن زهرة اضطررت تكدب وقالتلو انها بتحبني وطبعا هي مقدرتش تقولو الحقيقة لان كنت طول الوقت بهد*دها وهي كانت خايفة عليه وعليكم 


واتجوزت انا وزهرة وخدتها وبعدت وقتها ولكن زهرة مخلتنيش اقرب منها وكانت دايما تقولي انها بتحب امجد لحد ما خلاص نفذ صبري كنت بضر*بها وخدتها بالغصب وكنت دايما بخدها بالغصب وكانت بتبقا ج*ثة لحد من كتر الحزن جالها القلب 


وانا مكنش معايا فلوس وقتها روحت لزيني وطلبت اشتغل معاه واشتغلت معاه في كل حاجه مخد*رات واثا*ر وتجارة اعضا*ء وناخد البنات اللي من اول 16 سنة نبيعهم لدول برا ويبقو بنات لي*ل للاجانب وكان فية منهم للاعضا*ء اشتغلنا في كل حاجه وس*خه الفلوس بقت معايا كتير اوي ولكن زهرة عرفت وقتها ولكن عشان كنت بهد*دها ان لو اتكلمت هاخد بناتها وهبيعهم وقتها خافت وسكتت ولكن طلبت تطلق وقتها حسيت ان زهرة خط*ر عليا وقررت اخلص منها ولكن بالبطئ وبدلت الدواء بتاعها لحد ما ما*تت فضلو البنات معايا وطبعا هما كانو فاكرين اني ابوهم ودة عشان انا خليت زهرة تقولهم ان انا ابوهم والبنات كبر وكانو فاكرين كدا 


لحد ما في يوم كان عندنا صفقة كاكا*وين كبيرة جدا ولكن اكتشفنا فاخر لحظه ان الحكومة عارفة كل حاجه وفي خاين وسطينا وطبعا الخاين دة كان بيوصل كل حاجه لفارس وهو كان مكلف بالقب*ض علينا ولكن وقتها مقدرش يقبض علينا ولكن الصفقة كلها ضاعت لانهم قدرو يخدوها 


وفضل فارس مصمم انو يقبض علي الزيني وبقا يبوظ كل صفقة نعنلها والزيني ابتداء يخس*ر كل حاجه وقتها الزيني قابل فارس وعرض علية رشوة بالملايين مقابل انو يشتغل معانا ان هو يساعدنا نهر*ب شغلنا وفارس وقتها رفض بشدة ورغم الزيني هد*دو كتير ولكن فارس كان مصمم انو يق*بض علينا 


الزيني وقتها امرني اني اغتص*ب بنتو واد*بحها وابعتهالو وتبقا قرصة ودن لية وهيخاف 


وفعلا نفذت اللي قالو ولكن دة خلاة فارس يتجنن اكتر واكتر وبقا الموضوع انتقا*م انو ياخد حق بنتو وقرر يوصل الزيني لحبل المشنقة وفعلا قب*ض علي الزيني وقدر يوقعو ولكن الزيني عرف يخرج منها ولبس القضية لحد تاني بس الزيني قرر يخلص من فارس ودبرلو حادثة وكان في قنب*لة فالعربية عشان لما تتقلب تنف*جر بي فارس وكدا يبقا الزيني خلص من فارس خالص 











امجد عرف اني شغال مع الزيني وقتها هد*دني انو هيبلغ عني وان هو اللي هيح*بسني بنفسو 


ساعتها قررت اني اخلص من امجد كمان ولبستو انا قض*ية غسيل اموال اشتريت الناس اللي شغالين معاه فشركتو وقدرت البسو القضية وقتها امجد اتح*بس وبدل ما كان رجل الاعمال المشهور بقا الحر*امي ومجر*م 


انت وبجاد رجعتو من برا مصر وقتها والزيني عرف انك انت وبجاد ظباط ولكن سريين وقتها قررنا ناخد امجد ونوهم الكل انو مي*ت لحد ما يجي الوقت المناسب  واتفقت مع ناس فالس*جن والدكتور وادوة حقنة تظهر انو ما*ت والكل يصدق انو ما*ت وكل حاجه مشيت علي خطتنا وزي محنا عاوزين وانو مي*ت والكل صدق انو مي*ت مو*ته طبيعية ودة خطتنا واول ما اد*فن امجد والكل مشي احنا خرجناه وجبناه هنا وفضل امجد هنا ومحدش عرف انو عايش غير انا والزيني 

بقلم علي ابو الدهب

ولكن انت وبجاد اتكلفتو بمهمه القب*ض علينا ودة الزيني عرفو عن طريق رجالتو والناس اللي شاريهم وكانو بيعرفو كل حاجه لزيني والزيني عشان كان كدا مخبي امجد عشان لما تفكرو تقبضو علية وقتها يظهر امجد زي ما عمل ولكن حصل ان كان جه في يوم كنت انا سكران وشوفت ورد كانها زهرة قدامي لانها نسخه من زهرة وبتشبها بدرجه غريبة ودة خلاني اغتص*بها وهر*بت لما فوقت روحت لزيني كان عندي شحنه اسلحه لازم اسلمها اليوم دة الفجر ولكن طلع كان معمول لينا كمين واضرب عليا نا*ر وفضلت فغيبوبة يجي شهر ولما فوقت الزيني عرف ان بجاد بيدور عليا عشان ينتقم مني جبنا جثة واحد واتعملو قناع بنفس وشة ووهمنا الكل اني مو*ت وفضلت مستخبي وعدت السنين ولكن الزيني قرر كل حاجه تبقا عالمكشوف خلاني اظهر ودة لانو محضر لي اكبر صفقة صفقة العمر وهي عبارة عن 10000قيراط الماظ و2كيلو بودرة وعشان كدا ظهرت لي بجاد ودة من تخطيط الزيني وكان عارف انو خا*طف ورد وكان راسم لكل حاجه وو


داخل المستشفي كانت عين وورد علي سرير واحد ومفتوح قدامهم شاشة وهما شايفين وسامعين كل حاجه قالها احمد بد*موع وصدم












ة 


وهنا بجاد بيقرب عليها وهو بيمسح دموعها وبيبو*س راسها وبيقول بحنية خلي بالك من نفسك ولو مرجعتش اعرفي ان كل حاجه كانت غصب عني واني مكنتش ناوي اغتص*بك وكل دة كان من ضمن الخطه 


ورد بخوف خطه اي وانت رايح فين 


بجاد بهدوء متخافيش ادعيلي ارجعلك ولما ارجع هعرفك كل حاجه واعرفي اني حبيتك وبحبك زي ما انتي وهتفضلي فنظري اجمل حاجه حصلت فحياتي 


ورد بدموع متخوفنيش متسبنيش وتمشي خليك معايا


عين كانت سامعهم ولكن كان كل تركيزها علي اللي الشاشة ورشيد وفجاه بتقول عين انا جاية معاك


بجاد وورد بصدمة نعممممممممممم


عين وهي بتحاول تقوم وبتقول انا ليا ت وو


     رابط الفصل التالي من هنا 👉  


    

لاجدد الروايات تابعنا على فيسبوك من هنا 👉

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-