جديد

رواية خلخال حليمه الفصل الرابع عشر 14 بقلم آية عرفات

 




رواية خلخال حليمه الفصل الرابع عشر 14 بقلم آية عرفات


رواية خلخال حليمه الجزء الرابع عشر


رواية خلخال حليمه البارت الرابع عشر




رواية خلخال حليمه الحلقة الرابعة عشر

عزيز كان قلبه هيقف من الخوف وكان متاكد اني حليمه هتختار مراد وهتسيبه لوحده

حليمه قربت من عزيز ومسكت ايده

حليمه انا اه بقالي معاك شهرين بس في الشهرين دول حسيت معاك باحسن احساس في حياتي حسيت اني في حضن بابا الي اتحرمت منه بجد

حليمه قربت من مراد ووقفت قصاده

حليمه انا اه حبيتك وحب عشر سنين مرينا بحاجات حلوه وحاجات وحشه انا عارفه انك حبتني بجد بس انا عمري ما هقدر ارجعلك تاني انا فقدت معاك اكتر حاجه محتاجه اي ست الامان والواحده بدام فقدت الامان مع جوزها عمره ماهتقدر تعيش معه تاني انا اه حبيتك بس ده مكنش حب حقيقي للاسف ده كان حب مرهقه انا سمحتك من قلبي بس بجد مش هقدر ارجعلك لاني مبقيتش حاسه باي حاجه من ناحيتك ياريت تلاقي انسانه تحتويك وتكون مبسوط معه

مراد بدات دمو*عه تنزل

حليمه رجعت وقفت قدام عزيز الي كان عمال يج*ز علي أيده من الخو*ف

حليمه انا بجد معرفتش الحب الحقيقي غير معاك انت انا اختارك يا عزيز

عزيز زي ما يكون روحه رداتاله تاني

عزيز شد حليمه في حضنه لانه مكنش مصدق الكلام الي قالته

مراد اول ما سمع الكلام ده فضل وقف ومت*جمد وحليمه كانت في حضن عزيز

مراد سحب نفسه ومشي بهدوء

حليمه هتفضل حضني كده كتير

عزيز فك*ها من حضنه

عزيز انا عارف انك مش بتحبيني وكل الكلام ده قولتي علشان تبعدي مراد عنك

حليمه مصدومه لانه مفهمش أنه فعلا بدات تحبه

حليمه ايوه ياريت تكون فاهم كده كويس

عزيز اتصدم من رده

عزيز طب انا عاوز انام ممكن توديني اوضتي

حليمه حاضر

مراد رجع البيت وكان في حالة صدمه ومش قادر يصدق الي حصل واني حليمه فعلا مبقيتش تحبه

وفجاء تليفونه رن

خديجه برن عليك بقالي كتير مبترودش ليه

مراد خير يا خديجه

خديجه عاوزه اعرف عملت اي شوفت حليمه وآله لا

مراد انتي كان معاكي حق فعلا انا لازم انسي حليمه وابداء من جديد

خديجه ده الي كانت عاوزه اوصلهولك هي خالص عاشت حياته انت كمان لزم تعيش حياتك

مراد تفتكري هقدر انسها

خديجه انا معاك ومش هسيبك غير لما تنسها وتبدأ حياه جديده

مراد انتي ليه بتعملي معايه كل ده

خديجه مش عارفه حابه اني اسعدك لانك كانت ضحيت كل ده

مراد شكرا بجد يا خديجه

خديجه العفو يا مراد انت متعرفش غلاوتك عندي عامله ازاي

مراد انا تعبان وعاوز ارتاح هكلمك بكره

خديجه الف سلامه عليك نام وارتاح والي جاي احسن

بعد مرور شهرين ونص

في الشقه عند محمد

نور قوم بقا يعم المغرب هياذن

محمد الازعاج الرسمي وصل

نور انا شكها اني في خيانه

محمد خيانه اعوذ بالله

نور انت مش عليك تطبخ النهارده

محمد خلاص يستي حاضر تحبي تأكلي اي

نور بتحط أيده علي خده وبتفكر

نور عاوزه اكل بيتزا

محمد خلاص يستي هطلبلك بيتزاء

نور قامت وقفت علي السرير بتعيط زي البيبي الصغير وبت*خبط برجله علي السرير

نور لالا انا عاوزه بيتزاء وانت الي تعمله انت بتضحك عليا

محمد قام من علي السر*ير شالها ودخلو المطبخ وقعده علي الرخامه

محمد زي ما اكون متجوز طفله

نور ايوه طفله عندك مانع

محمد واحلي طفله في الدنيا

نور بتم*سك الس*كينه وبتهد*اد بيه محمد

نور انت بتع*كسني

محمد لالا يا باشا انا اقدر اعكسك

نور بحسب يعني يله بقا ابدا اعمل البيتزا وياريت تطلع حلوه لانه لو مش حلوه

محمد ياخو*افي من الي هيحصل فيا

محمد بداء يعمل في البيتزا ونور

محمد بعد ما خلص البيتزاء

محمد الاكل جاهز ياست هانم

نور بدات تاكل في البيتزا

نور حلوه مش بطاله

محمد كان عمال يبصلها وهي بتاكل ويبتسم

نور انت بتضحك ليه بقا

محمد اصلك زي القمر

نور انت بتعكسني تاني

محمد نفسي اق*ص لسانك ده

نور عادي ايدي موجوده تحب تشوف

محمد احب اوي

نور فضلت تجري في الشقه ومحمد يجري وراها

في الكافيه

مراد انا بجد مش عارف اشكرك ازاي انتي دخلتي حياتي وغيرتيها بجد نسيتيني وج*عي وحز*ني

خديجه يله يعم عد الجمايل

مراد قوليلي يا خديجه هو في حد في حياتك

خديجه لا حياتي كله في الدراسه وبس

مراد تعرفي اني كل يوم بت*شد ليكي بجد

خديجه ليه بقا علشان شكل حليمه ووخده طبعها

مراد صدقيني حليمه مبقيتش في دماغي انا بجد نسيتها خالص والبركه فيكي

خديجه طب اي بقا مفيش حب جديد

مراد هو في انجذاب لكن حب لسه مش متاكد

خديجه بفضول مين بقا ان شالله

مراد لما اتاكد من مشاعري هبقى اقولك مين هيا

خديجه ماشي يعم

مراد انتي جميله اوي يا خديجه تعرفي انتي اجمل انسانه شوفتها في حياتي

خديجه وشه احمر من الخجل

خديجه انا لزم امشي

مراد طب استني هوصلك

في القصر عند عزيز وحليمه

حليمه بتحط المنبه علي ودن عزيز

حليمه ده كله نوم

عزيز صباح الخير

عزيز بيحط ايده علي عينيه

حليمه صباح النور بردو عينك بتوجعك

عزيز بردو حاسس انه بتحرقني

حليمه طب قوم غسل وانت هتبقي كويس انا هجهزالك الحمام

حليمه دخلت تجهز الحمام لعزيز

عزيز بيشيل ايده من علي عينه وكانت المفاجأة اني عزيز رجعله نظروه

عزيز مكنش مصدق نفسه كان حاسس انه بيحلم كان عمال يلف حوالين منه

مره وحده طلعت بنت جميله جدا من الحمام لبسه شورت وبادي كات

حليمه هتفضل واقف كده ادخل يله اغسل عينك

عزيز انتي مين

حليمه انت عينك اصرت علي ودنك وآله اي انا حليمه

عزيز مش معقول

حليمه وبعدين يا عزيز ادخل يله انا جهزتالك الحمام بطل دلع

حليمه ماسكة التليفون ونامت علي السرير وعزيز كان عمال يبص عليه مش مصدق نفسه من جمالها

عزيز دخل الحمام وفضل يفكر مع نفسه وقرار أنه ميعرفش اي حد أنه رجع يشوف تاني لانه خاف لحليمه تسيبه بعد ماتعرف

عزيو اول ما خلص الحمام بتاعه

حليمه حمام الهنا

عزيز شكرا

حليمه احسن دلوقتي

عزيز احسن الحمد لله

حليمه طب يلا عشان تاكل وتاخد العلاج

حليمه بتعدي من قدام عزيز

عزيز بيش*ده لحضنه ووقعوا علي السرير

عزيز كتف حليمه في حضنه وهو بالبورنس

حليمه انت هتعمل اي

عزيز انتي طلعتي زي القمر

حليمه قصدك اي وسبني ياما والله

عزيز مش هسيبك غير لما توصفيالي نفسك

حليمه هو انا مش وصفتالك نفسي مره عايز مني اي تاني

عزيز كلك نظر انا عايزاك المره دي توصفيلي جسم*ك ايه رايك اشوف انا بنفسي

حليمه انت قل*يل الادب سيبني بقى عيب كده

عزيز بس مستحيل يكون معايا واحده قمر زي ده واسيبه

حليمه انت مالك النهارده يا عزيز مش على بعضك ليه

عزيز انا بجد مش قادر اشوف الجمال ده قدامي واسكت

حليمه معنى كلامك انك انت شايفني

عزيز انا مش محتاج اشوفك انا من اول يوم ظهرتي في حياتي حاسس انك زي القمر

حليمه طب انت من غير هدوم وكده مينفعش عي*ب سيبني

عزيز لا مش هسيبك

حليمه عايز مني اي

عزيز واحد حاضن مراته وعلي السرير وقالع بالبورنس هيكون عاوز منه اي

حليمه وشها احمر من الكسوف واول مره عزيز يشوف كسوفها

وفجاه الباب خبط

عزيز مين الر*خم ده الي بيخبط علينا

حليمه وقامت من علي عزيز

حليمه علشان تعرف نيتك كانت وح*شه

عزيز هتروحي مني فين

حليمه جريت فتحت الباب

رجاء انتم لسه نايمين

حليمه لا صحينا يا رجاء هانم

رجاء طب تعالي عاوزكي في الجنينه

حليمه حاضر

عزيز مين الي كان علي الباب ده

حليمه دي رجاء هانم هنزل اشوفها عاوزه اي

عزيز طب خديني معاكي

حليمه لا خليك وانا هاجي بسرعه

عزيز طب البسي حاجه متنزليش كده

حليمه انت شايف انا لبسه اي

عزيز لا مشوفتش انا حساست وآله نسيتي انك كانتي في حضني من شويه

عزيز بدا يغمز لي حليمه ويشاور علي السرير

حليمه بضحكه جميله

حليمه انا قولت انك قل*يل الادب

حليمه لبست ونزلت لرجاء هانم

حليمه خير يا رجاء هانم

رجاء خدي الورق ده خالي عزيز يمضي عليه

حليمه ورق اي ده

رجاء انتي متساليش انتي تنفيذي وبس وخدي الفلوس دول

رجاء رم*ت الفلوس لحليمه علي التربيزه ومشيت

حليمه فتحت الورق لقت ده عقد بيع علي كل ممتلكات عزيز وأبوه باسم رجاء

حليمه ينهار اسو*د هو اي ده

…………………………….


يتبع….


لقراءة الفصل التالي اضغط هنا 👉



لقراءة الرواية كاملة من هنا 👉

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-