جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

روايه عشق الفهد الفصل السادس عشر 16 بقلم حبيبه نادي

روايه عشق الفهد الفصل السادس عشر 16 بقلم حبيبه نادي 




 

السادس عشر


فهد بصي يستي 

انا وعندي 10 سنين اكتشف حاجه دمرلتي طفولتي كلها انا اكتشفت اني مش ابنهم هما كانوا مش بيخلفوا بعد كده اتبنوني من دار ايتام واعتبروني ابنهم ولما اهلي الحققين دورو عليا وعرفوا مكاني وجو ياخدوني هما قتلوهم 

فهد ببكاء قتلوهم ي عشقي مخلونيش عرفتهم ولا شفتهم


عشق ببكاء. متبكيش ي حبيبي انا اسفه يفهد انا السبب انا اللي خليتك افتكرت


فهد. خلاص ي عشقي حصل خير


وعشق ضمتو ليها وفضلت تواسي فيه


فهد. تعرفي ي عشقي انا مش ببين ضعفي لحد ابدا الا انتي


عشق. وانا سمعاك ف اي وقت ي روح قلبي انت 


وفهد نام ف حضنها 

ـــــــــــــــــــــــــ 

تاني يوم 


تحت ع السفره 


الكل قاعدين 

وعشق بتحطلهم الاكل 

نور. عشق هاتيلي ميه من جوه


عشق. حاضر 


فهد. عشق تعالي هنا واللي عاوز حاجه يجيبها لنفسو

نور بغضب مكتوم وغيره. طيب 


فهد بيسحب عشق وبيقعدها جمبو


فهد. انتي كلي ومليكيش دعوه بحد مفهوم 


عشق. مفهوم


فهد بيخلص اكل وبيقول انا ورايا صفقه مهمه جدا ادعولي انجح فيها


عشق. ان شاء الله هتنجح ي حبيبي انت قدها 


رنا. بلا شك اخويا جامد


فهد. طيب يعم انتي وهيا وبيبوس راس عشق 

فهد. عاوزين حاجه قبل م امشي 


نعمه. استني يفهد وبتكون جايه وجايبه معاها رز بلبن وفهد بيحبو 


نعمه. خد كل يبني 

فهد. شكرا مش عاوز حاجه وبيسيبها ويمشي


نعمه واقفه والدموع ف عنيها 

عشق اتقدمت عليها


عشق. متزعليش يماما انا اوعدك اني هرجع علاقتكم ب فهد من تاني 


نعمه. ان شاء الله يبنتي ان شاء الله


ـــــــــــــــــــــــــ 


عند فهد ف الشركه 


فهد. هدي ابعتيلي اوراق صفقه النهارده 


هدي. حاضر يفهد بيه 


وبيتجيبهم وفهد بيقراهم فهد. حلو اوي قدميهم للشركه 

وابعتيلي مراد


هدي. حاضر 


بعد شويه مراد بيدخل 


مراد. ايه ي فهودي


فهد. النهارده هتبقي صفقه العام يمراد مش عاوز غلط 


مراد. عُلم يكبير 


فهد. طيب 


مراد. انت مش ملاحظ حاجه


فهد. لا اي هي


مراد. انا دخلت من غير م اخبط وانت متكلمتش


فهد. منا اتعودت يلا اطلع وخد الباب ف ايدك


مراد. عمرك م تطردني بالذوق


فهد من بين سنانو. يلا والباب ف ايدك

قد يعجبك ايضا

ـــــــــــــــــــــــــ 

ف مكان تاني


فرانكو. بعد اسبوع تسليم اكبر شحنه ف حياتنا دي لازم احنا ناخدها ومنسيبهاش للفهد


كارم. احنا هنعمل ايه الفهد اكيد مش هيسيبها


فرانكو. لا م احنا معانا نقطه ضعفه وبيضحك


ـــــــــــــــــــــــــ 

ف الشركه 


الاجتماع بيبدأ وفهد بيكسب الصفقه 


واحد من رجال الاعمال الف مبروك يفهد بيه 

فهد. الله يبارك فيك استاذ محمد 


فهد. بمناسبه الصفقه وشغلكم الحلو ي رجاله انا عامل حفله بالليل مستنيكم تشرفوني


ـــــــــــــــــــــــــ 

ف القصر في ناس بتدخل وبتزين القصر


عشق. امال ف ايه


فهد من وراها. جفله يحبيبتي بمناسبه الصفقه 


عشق. انت نجحت الف مبروك ياقلبي وبتحضنو


فهد. الله يبارك فيكي ي عشقي 

عشق بزعل. بس انا مجبتش فستان هحضرها ب ايه


فهد. وانا منسيتكيش هتلاقي فوق فستان ف صندوق البسيه وتعالي


عشق. حبيب قلبي ي فهدي


فوق عند عشق بتفتح صندوق وتلاقي فستان سهره محتشم من اللون الفيروزي وحجاب بنفس اللون وكوتشي ابيض


عشق. الله ده حلو اويي هدخل البسو بسرعه


عشق بتلبس الفستان وبتطلع بتكون شبه الحوريه جدا جميله جدا بكل تفاصيلها وبتقف قدام المرايه تحط القليل من


 مساحيق التجميل وبتكون خلصت بيجي من وراها فهد بيلبسها عقد من الماظ

 عشق. الله يفهد ده شكلو جميل جدا بس غالي اوي


فهد ما فيش حاجه تغلى عليك يا روح قلبي فهد وبياخدها وينزلوا ويكون المعازيم وصلوا على الحفله وفهد بينزل


 ويروح يقف مع رجال اعمال وعشق في ايده رجل اعمال بيسلم على عشق


فهد بيسلم بدالها 

فهد. المدام مبتسلمش


عشق بتشوف اصحابها وحنين


عشق. فهد دقيقه وراجعه 

فهد. خودي راحتك 


عشق بتروح عند البنات وبيقعدوا شويه يتكلمو وبيبقو مبسوطين


بعد وقت 

الكل كان مندمج وفرحان ف الحفله 


فهد بيدور بعنيه علي عشق 

وبيشوفها واقفه مع رجل اعمال وبتضحك بصوت عالي 


فهد بيتقدم عندهم بغضب


فهد. عشق ايه موقفك هنا


عشق. بتعرف علي استاذ علي 


فهد. لا انتي مش بتتعرفي علي رجاله


عشق. لا يفهد براحتي


فهد. براحتك طيب اطلعي علي فوق


عشق. لا مش طالعه


فهد بصوت عالي وبيلفت نظر النااس. اطلعي علي فووق


عشق بتبص حواليها بتلاقي الناس بتبص عليهم 


عشق بتطلع جري من الحفله ووووو


لقراءة الفصل التالي اضغط هنا 👉

لقراءة الروايه كامله اضغط هنا 👉

لمزيد من الروايات اضغط هنا 👉


تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-