جديد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد

 رواية ملك في قلب صعيدي الفصل الثاني بقلم مريم محمد#ملك_في_قلب_صعيديبارت2فتح حازم باب غرفتها و ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد

رواية ملك في قلب صعيدي بقلم مريم محمد الطبق مكسور عساف بغضب: يعني ايرد عليه: يعني بنتك مش ...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية جوازة مؤجلة بقلم دنيا ثروت

 اي الد'م اللي علي سريرك ده يابت انتي لسه بنت بنود اي الهباب دهريتال بصت علي الد'م: لا ياماما د...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو...

 رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الثاني بقلم لادو عنيم هتفَ بجديه"قبل ما أتفضل جوه فين ال...
اقرأ المزيد
عالم الروايات
منذ عام

رواية حواء بين سلاسل القدر الفصل الاول بقلم لادو عنيم

 حواء بين سلاسل القدر _ح_1#أديبة_الأحساس_العازف_لادو_غنيمـــــــــ🎸بدروب الحياة تفتح الأبواب.و...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية امل الحياه

  رواية امل الحياه الفصل الرابع 4 بقلم يارا عبد العزيز الفصل الرابع عدا من قدام المطب...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية جرح قلبي

  رواية جرح قلبي الفصل الاول 1 بقلم نور شريف يا عمي دي المره المليون اللي اتقدم فيها لنيره...
اقرأ المزيد
بدون قسم
منذ عام

رواية غرام وانتقام الفصل السادس 6 بقلم نور

  رواية غرام وانتقام -عدى ف ايه مالك-ماما غرام-ماتنطق ف ايه-ماما طردت غرام من البيتبصله بص...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت

 رواية اخيه الجاني الفصل السابع 7 بقلم دنيا ثروت #اخيه_الجانيفريده بلحظه خوف خرجت بسرعههدي...
اقرأ المزيد
روايات رومانسية
منذ عام

رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر...

  رواية مواجهة القدر ترويض ملوك العشق الفصل الرابع عشر بقلم لادو غنيم#ترويض_ملوك_العشقطب ي...
اقرأ المزيد

روايه عشق الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم حبيبه نادي

 روايه عشق الفهد الفصل السابع عشر 17 بقلم حبيبه نادي 



السابع عشر


عشق طلعت جري من الحفله وراحت ورا القصر ف الجنينة 


عشق واقفة لوحدها بتبكي 

جت عليها رنا 

رنا. ف ايه ي عشق فهد كان بيزعقلك ليه


عشق. هو شافني واقفه مع رجل اعمال وزعقلي وقالي اطلعي علي فوق 


رنا بصدمه. احمدي ربك انو مقتلكش ده بيغير جدا 


عشق بدموع. بس انا كان قصدي اخليه يغير عشان واقف مع بنات من بدري 


بيجي فهد من وراها


فهد. رنا ادخل جوه


رنا. بس ي ابيه


فهد بغضب. رناا


رنا بتدخل


وعشق مبتبصش علي فهد وبتفضل باصه قدامها علي المسبح


فهد. ينفع اللي انتي عملتيه ده


عشق مبتردش


فهد. انا بكلمك


عشق. انت بتزعقلي قدام الناس كلها وعاوزني اكلمك


فهد. انتي ليه واقفه مع راجل غريب وبتضحكي معاه شيفاني كيس جوافه قدامك


عشق. طيب م انت كنت واقف مع بنات وانا متكلمتش


فهد. ده شغلي ولازم اقف واتكلم معاهم فهمتي


عشق. خلاص يفهد روح اتكلم معاهم 


فهد بيحضنها وهي بتعيط جوه حضنو 


عشق. انت طردتني من الحفله قدامهم كلهم 


فهد. انتي عصبتيني اسف خلاص متزعليش


عشق. وانا اسفه عشان عصبتك 

بيدخلو الحفله وبيكملو السهره


ـــــــــــــــــــــــــ 

تاني يوم 

عشق بتصحي علي قبلات فهد المتفرقه علي وجهها


عشق. صباح الخير 

فهد بحب. صباح الورد ياقلبي 


عشق. الساعه كام


فهد. وحده الضهر


عشق. ايه انا اتأخرت لازم اقوم 


فهد. محدش يقدر يكلمك ي عشقي نامي براحتك


عشق. لا انا عاوزه اقوم 

فهد. طيب يلا ي كسلانه


عشق. نينينيني

ـــــــــــــــــــــــــ 

بعد شوية 

فهد بيكون راح الشركه 


فهد. الوو


اللورد. الو يفهد بيه


فهد. ايه اخبار العمليه 


اللورد. اخطر شحنه هتتسلم كمان يومين 


فهد. طيب كويس


اللورد. تمام يفهد بيه سلام


فهد بيفصل معاه


فهد. هدي هدي


هدي. نعم يفهد بيه 


فهد. مراد وصل ولا لسه


هدي. لسه يفهد بيه 


فهد. طيب لما يوصل اديني خبر 


ـــــــــــــــــــــــــ 


عند منار واسماء 

منار. والله اتوحشت البت عشق تعالي نروحلها


اسماء. مين سمعك يلا 


قد يعجبك ايضا

وبيروحو لعشق 


الداده. مدام عشق في بنتين اسماء ومنار مستنينك تحت 


عشق. طيب ي داده دقيقه ونازله


منار واسماء قاعدين مع رنا


عشق. بناتي


منار. قلب بناتك 

وبيسلمو علي بعض 


اسماء. من زمان مشفناكيش ي عشق 


عشق. والله مشاغل

منار بغمزه. مشاغل ولا فهد بيه سارقك مننا


عشق بكسوف. بس يبت 


وف الوقت ده بيدخل عمر وكيندرا


كيندرا. الله الله ع اللمه الحلوه دي من غيري


منار. مينفعش طبعا ي كوكو وبتحضنها 


عمر بغمزه. مليش حضن انا كمان


منار. بتتكسف وتنزل راسها لتحت


كيندرا. بس يولا سيب مرات اخويا ف حالها


اسماء. مراتو ايه دي خطيبتو


عشق. خطيبته وهتبقي مراته فيها ايه 


وبيضحكوا كلهم وبيقضوا وقت جميل


ـــــــــــــــــــــــــ 


بالليل 

عشق وفهد ف الجناح 


عشق. بتكون بتاخد دش وفهد قاعد ع اللابتوب بيخلص شغل


تلفونه بيرن برقم غريب


المتصل. اهلا اهلا بالفهد


فهد. مين معايا


المتصل. عيب عليك يفهد متعرفش اخصامك دا احنا هنتقابل كمان يومين ف الخطير هااا 


فهد من بين اسنانو. فرانكو


فرانكو. اه اخيرا عرفت  


فهد. عاوز ايه 


فرانكو. مش عاوز حاجه بس سمعت انك متجوز وحده مز'ه ف نفسي اجربها اسمها ايه ايوه عشق عشق اسم جميل 


فهد بغضب جحيمي وعيون بطق شرار. اسمها ميجيش علي لسانك القزر 


فرانكو. عيب كده يفهد ده انا كنت جاي اخيرك بينها وبين الصفقه الكبيره


فهد. مراتي خط احمر والا هحرقكم كلكم


فرانكو. سلام يقط 

فهد بيرمي الفون وبيتكسر ميه حته


ف الوقت ده بتخرج عشق 


عشق. مالك يفهد متعصب ليه


فهد. بيقوم ويحضنها وبيقبل"ها من شفايفها وبيتعمق كتير بيفضل علي الحال ده خمس دقايق وبيبعد عنها لما بحس  انها بحاجه للأكسجين


فهد. انتي بتاعتي وبس فاهمه 


عشق. اهدي يفهد طبعاً انا بتاعتك


فهد. بيحضنها وبيناموا


ـــــــــــــــــــــــــ 

عند فرانكو


بيضحك ضحكه شر 

لقيت نقطه ضعف الفهد 

هههههههه

كارم. هتعمل ايه 


فرانكو....... 

تفاعل يجماعه قربنا نخلص



لقراءة الفصل التالي اضغط هنا 👉

لقراءة الروايه كامله اضغط هنا 👉

لمزيد من الروايات اضغط هنا 👉


تعليقات
تعليقات Bloggerتعليقات Disqus



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-