جديد

روايه اغتصاب رحم عذراء الفصل 10 العاشر بقلم مريم محمد

روايه اغتصاب رحم عذراء الفصل 10 العاشر بقلم مريم محمد 

العاشر 💚

فِ ذالك الحظه دخل حاتم.

وبصلها بزهول.

حاتم بدهشه:رحمه ازايكك..

رحمه بضحك :كويس، مطلعتش ندل ذي اخوك ونستني.

يونس :ندل اتلمي يبت.

رحمه بخوف :انا هفكرك، انا رحمه ال كنت من المؤتمر الصحفي ال ف لندن، وانت كنت ف المؤتمر، واخوك البلوه داا..

حاتم :اهدي يا اختااه هتفضحيني..

رحمه بهمس جنب ودنو :لسة بتاع ستات يلاه، كفاية اخر مره انقذتك من الفضيحه.

حاتم بنفس الهمس :فكك مني دلوقت هترجعي ل جوزك ال قولتي عليه.

رحمه بضيق :ملكش فيه.

جميله بضيق مصتنع :اي يست رحمه جيه عشنهم ول عشاني. 

رحمه :عشانك طبعا، بس انتي ف الشهر الكام.

جميله :دخله على الخامس.

رحمه بستغرب :معقول طب ليه كبيره كداا.

يونس بعمليه :متنسيش بكره معاد الدكتوره ماشي .

جميله :ماشي.

خرج يونس مسرعا

جميله بضيق :انا اسفه والله كانت مجرد حدثه وكمان، انتي عارفه كداا، هو انتي مش هترجعي ل جوزك.

رحمه :هو سألك عني.

جميله بستغرب :لا انا معرفش غير اسمو محمد لكن شكلو لا.

رحمه :اوكي.

________________________________

ف المخزن.

كريم بتعب شديد :انا كدااا هموت منكو ارحموني.

يونس ببرود :لو موت احنا هنستريح منك. 

كريم بخبث :مش هتعرفو مني حاجه ريحو نفسكو. 

يونس وهو يلكمه :لا هنعرف يا روح امك. 

كريم بحقد :ابنك ال ف بطنها من حقييي. 

يونس بغيره :هي ول ف بطنها مش من حق حد غيري يحيوان. 

كريم بخبث:لا هي بتحبني انااا، انا ال حطتو ف بطنها واوعدك هشيلو بأيدي. 

يونس بغضب:وانا هقتلك يا ابن ال***. 

___________________________________

ف الشركه. 

اسماء قعده ف المكتب ذي كل مره. 

حاتم :اي ال نزل الشغل انتي لسه تعبانه. 

اسماء :لا انا كويسه. 

حاتم :في اي حسه مش مظبوطه. 

اسماء:برد. 

حاتم :تمام انا ف المكتب. 

اسماء :تمام يفندم. 

حاتم بستغراب فندم. 

اسماء بدموع :غبي هنقذهم ازاي من الغبي دا. 

فلاش باااك. 

صحيت بليل على اساس اشرب نزلت المطبخ، سمعت صوت من الاوضي المقفوله. 

محمد :لازم اخد الجنين دااا، ولازم اتصرف. 

:...... 

محمد بضيق:ماشي سلام. 

تدخل اسماء للغرفة :جنين اي. 

محمد بتوتر :مفيش يا اسماء. 

اسماء :جنيننن اي رد عليااا. 

محمد بغضب :هيكون جنين اييي الجنين ال حربت علشان يدخل بطنها واحرق قلبها عليه. 

اسماء بصدمه انت مجنون تحرق قلبها لي.. 

محمد بضيق :ابني ومراتى ابني ال اليوم ال خسرتو فيه مراتي اختفت وبعدت كل دا كان بسببها، ان سعادتنا تدمرت كان سببها. 

اسماء بحزن على حالو :انت غلطان حزن مش بسببها، دا قدر وكان المفرود مراتك متبعدش هي ال قررت تنسحب مش غلط جميله ف أرادت ربنا. 

محمد بغضب :بس كانت السبب. 

باااك 

تسقطت دموعها بدون واعي، تحزن على حال اخها.

_________________________________

ف القصر.

جميله :انا مش عاوزه اروح ل دكاتره.

يونس ببرود :ولي يست هانم.

جميله بتوتر :كدا انا حره ابني وانا مش عاوزه اشوف دكتور.

يونس بغضب :جميله لااا م يبقى فيه سبب.

جميله وهي بتلف وشها :من غير سبب.

يونس بخبث:بتخافي من الدكاترة ول اي.

جميله بتوتر:لا لا خالص.

يونس بضحك :جبانه، يلا ي جميله عاوزين نطمن عليه..

جميله بتشجع :مشي.

بعد نص ساعه ف عياده للدكتوره.

الممرضه :استنو دقيقه هبلغ الدكتورة.

بعد ٥ دقيقة.

الممرضه :اتفضلو يفندم.

الدكتوره اتفضلي يمدام للكشف، ممكن تتفضل انت دلوقت.

يونس :تمام.

بعد ما خلصت الدكتوره.

الدكتوره :حامله مش طبيعي صح.

جميله :ايوا.

الدكتوره :عندي خبرين ليكو واحد حلو وواحد وحش.

يونس بخوف :في اي ي دكتوره.

الدكتوره :انت جوزها.

يونس بعد تفكير :ااه.

الدكتوره :لي مكنش طبيعي وهي كانت تقدر كدا.

جميله بتوتر :ظروف.

الدكتوره :عندك كام سنة.

جميله :19.

يونس بصدمه :هاا.

الدكتوره :انتي صغيرة جداا ان رحمك، يشيل ٣ أطفال وكمان مش تلقيح طبيعي

يونس بنفس الصدمه :3.

الدكتوره :ااه بطنها كبيره ازاي مختوش بكلو انو اكتر من واحد.

يونس بفرح :كويس.

الدكتوره :لا مش كويس، ف احتمال تخسرو واحد من ٣، غير ف خطر كبير على حياه الام، لأن سنها صغير، وباين جدا انها لسه بنت ومش هتولد طبيعي.

جميله بتوتر :يعني دا ف خطر عليا.

الدكتوره :انا بنصح ان الولاده تكون طبيعي ف امال ننقز حياتك، دا من الأفضل، وف احتمال 70 ف الميه تخسرو طفل من ال ٣ .

يونس وهوو بيمسك ايد جميله :تمام.

بعد ما خرجو من العياده كلها.

ف العربيه.

جميله وهي بتبصلو وترجع تبص قدامها تاني :ال بتفكر فيه دا مستحيلل.

يونس :ال ف دماغك مش صح.

وقف العربيه مره وحده وبصلها

يونس بجديه :لازم نتخلص من ال جوه بطنك دا.

جميله بصدمه :نتخلص منهم.

يونس وهو بيمسك اديها :اسف مش مستعد اخسرك.

جميله بستغراب كلامو :تخسرني. 

يونس بجديه :انا مش عاوز الأطفال انا عاوزك انتي، ومش عاوز اخصبك على حاجه. 

جميله بصدمه  :انا مش فهمه حاجه. 

يونس رجع مكانو وشغل العربية :انتي 19 سنه. 

جميله :هااا 

يونس :بقولك انتي عندك ١٩.سنه. 

جميله :اه. 

يونس :انتي طفله اوي. 

جميله بسخريه :وانت عندك كام سنة يخويه. 

يونس بحده :اخوكي. 

جميله بخوف :قصدي يبني، يا يونس بيه. 

يونس  : 30. 

جميله بصدمه :هاااا ازاي دا. 

يونس :شوفتي ازاي. 

جميلة :انت قد ابويه. 

يونس :ابوكي. 

جميلة :مش قصدي بس كبير حبه. 

يونس :انتي ال طفله، وكمان طفله حامل. 

جميله بتزمر:شكرا. 

_____________________________________

ف بيت رحمه. 

رحمه :اي يابه مين كان على الباب. 

الاب :محمد. 

رحمه بتوتر:اوعي تكون قولتلو اني هنا. 

الاب :لا بس باين غبيه التعب. 

رحمه بخوف :تعب ازاي. 

الاب بحزن :حرام ال بتعمليه فيه داا.. 

__________________________________

بعد ٥ ايام 

ف قصر يونس. 

جميله بستغرب :اي التحضيرات دي. 

الخدامه :الزواج بتاع حضرتك ويونس بيه. 

جميله بصدمه :جوزنا. 

جميله بصت حوليها وعلى الزينه

جميله وهي مشيه بتكلم نفسها :جوزنا دا اكيد اتجنن دا حته مقليش اه اكيد عاوز عااا لا مستحيل. 

حاتم بضحك :جميلة 

جميله وهي مبرقه :ها. 

حاتم بضخك :مالك بس شكلك يفطس ببطنك دي. 

جميله :اخوك اتجنن عاوز يخلينا نتجوز انهارده. 

حاتم :لا بكره على فكرة. 

جميله :لا برضو اتجنن ازاي، غبي فكرني هوافق عشان هو عنية خضره مثلا دا بعدو ابو لهب 

حاتم هو بيشاور بعنيه :جميله. 

جميله :بتعمل كدا لي، محسسني ان ابو لهب ورايه. 

حاتم :هو فعلا وراكي... 

جميله بصريخ وكانت بترجع ل وره ولسه هتقع مسكها من وسطها باديه الاتنين. 

انسحب حاتم ومشي

جميله بوشوشه :حاتم روحت فين حاتم. 

يونس بغضب :ملكيش دعوه بحاتمممم تاني. 

وبداء يضغط على وسطها. 

جميله :بتوجع ابعد. 

يونس بخبث :مش عاوزه نتجوز. 

جميله :انت بتقرب كدا لي يماماااا الحقيني. 

يونس بهمس:بكره مفيش حد يرحمك مني.

وسبها فتحه بقها ومشي. 

كان فيه ال بيرقبهم من بعيد بكل الحقن وغل وغيرره،ايوا هي ال جت ف بالكو دي سارة .. 

ف فيلا محمد. 

دخلت اسماء ل اوضتو ال كانت ف فوضه كبيرة، غير دقنو ال طولت. 

اسماء بصدمه :اي دا يمحمد. 

محمد بلا مبالاه :اي في اي. 

اسماء وهي بتبص حوليها وبتشاور:دقنك الاوضي، الحزن داا. 

محمد :هفرح حاضر وحياتي بتدمر. 

اسماء :بكره فرح جميله، لازم نروح خطتك بتنجح. 

محمد :ااه ااه خطتي،اخرجي يا اسماء. 

اسماء :لااا لازم تحلق دقنك دي وتخرج بطل قرف بقى.. 

محمد هو بيضربها بالمخده :انا قرف. 

اسماء :خلاص خلاص بس ونبي جهز نفسك لبكره عشان هروحلها بدري. 

محمد :مين عزمتك. 

اسماء :يونس بنفسو. 

محمد بغموض :تمام.. 

_________________________________________

بليل ف قصر يونس. 

ف جناح جميله. 

للباب بيخبط. 

جميله :ادخل. 

الخدامه وهي عنيها ف الارض :يونس بيه بعت لحضرتك الفساتين دي. 

ودخل عدد من الخدمات رسوهم ف الدولاب.

جميله بستغراب:دول كتير اوي. 

دخلت ف الحظه دي ساره. 

وهي تبص على الدولاب. 

ساره بخبث:الخدامه بتنضف ف البيت دا. 

جميله :عاوزه اي يساره. 

ساره بخبث :مش هرحمك ي جميله 

وحطت اديها على بطن جميله، وهخد ال ف بطنك، وبدأت تغرس ضوافرها. 

جميله رجعت لوره :اااه ابعدي ايدك عني، وعن ولادي يساره 

سارة.. يتبع


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-