روايه اغتصاب رحم عذراء الفصل 11 الحادي عشر بقلم مريم محمد
الحادي عشر💚.
_ابعدي ايدك عني وعن ولادي يساره.
ساره بحقد :ولادك هيكونو ملكي ف يوم من الايام بعد ما تموتي.
وسبتها وخرجت.
______________________________________
تاني يوم.
ف القصرر.
تدخل اسماء وهي ممسكه بفستان متغطي.
اسماء :لو سمحتي.
الخدامه:اي يفندم.
اسماء :فين جناح جميلة بعد ازنك.
الخدمة فوق على اليمين اخر الممر.
اسماء :شكرا.
دخلت اسماء على جميله الاوضي وهي كانت منسدلت الشعر.
جميله :ادخل.
اسماء بابتسمامه :عااا جيت.
جميلة بتفكير :نورتي.
اسماء بستغراب:مالك اي مضيقك دا انهارده فرحك.
جميلة بحزن :فرحي من غير أهلي.
اسماء :بعد كدا ام تروحيلهم با احفدهم هينسو..
جميله :معتقدش.
اسماء:فكي كدا يعروسه اي الشعر القمر دا.
جميله :هههه دا انا منكوشه..
اسماء :مش يلا نبداء.
جميله بتلقئيه:ف اي.
اسماء بتغمز :ف حجاتك كا عروسة.
الباب خبط ودخلت رحمه ولكن قدمها ثبت مكنها من صدمتها وأسماء كذالك.
رحمه :اسماء.
اسماء وهي مصدومه :رحمه انتي ف مصر.
رحمه وبداء الدموع عليها :انا لازم امشي.
اسماء :مسكت اديها :استنى.
جميله :انتو تعرفو بعض.
اسماء وهي لسه عنيها على رحمه:مرات محمد.
جميله بصدمه :اييي ازاي.
اسماء :تعرفي هو عامل ازاي من غيرك!
مابتردش.
اسماء :تعرفييييي ردي عليا.
رحمه بعصبيه :هرد عليكي اقولك اي انا عارفه اني جبانه وهربت بس كان غصب عنييي خسرت ابني والدنيا ضلمت.
اسماء بعصبيه :باين الدنيا الضلمه، جينس وتشرت وشعرك فعلا باين اوي.
رحمه وهي بتلف وشها النحيه التانيه ووشها كلو دموع :مش محتاجه انك تظلميني.
رحمه بصت ل جميله :انا همشي، دلوقت هجيلك بليل.
وسبتهم ومشيت.
جميله :ازاي مراتو وانا معرفش.
اسماء وهي سرحانه :محمد لو عرف وجودها هيعمل اي.
جميله :اسماء بتقولي اي.
اسماء:مفيش
_________________________________________
ف المخزن.
_يعني محمد سبب كل دا وسارة.
كريم ووشو كلو جروح :اهه هو ال خلاني اعمل كل دا.
يونس بحقد :ليييي.
كريم :تقريبا بينتقم ل مراتو.
يونس بغموض:مراتو!
________________________________________
ف القصر بليل.
ف جناح جميلة.
اسماء بابتسامه :اخر لمسه اهو.
جميله بدموع :شكلي حلو.
اسماء:هتبوظي الميكب بطلي متعيطيش.
جميلة عيطها زاد.
اسماء :بتعيطي لى دلوقت
جميله :اهلي يا اسماء.
اسماء :متقلقيش هيسمحوكي، بس خد هنا انتي بتحبيه
جميله :معرفش بس مشدودالو.
بعد دقيقة نزلت هي وجميله، المكان كلو كان بيتكلم عن جميله وبطنها ال منفوخه ف الفستان الأبيض.
وقف يونس مصدوم من جملها الشدو بطريقه غريبه.
حاتم انصدم من جمال اسماء ف الفستان الأحمر ال مدى ل ملامحها جمل هو جمالها.
قرب يونس ومسك ايد جميله.
حاتم وقف جنب اسماء:انتي طالعه حلوه اوي.
اسماء بكثوف :هاا.
اسماء اول ما شافت محمد راحت عليه.
اسماء :اي ال جابك.
محمد بستغراب :جبني ازاي انتي مجنونه انتي ال قولتي.
اسماء :ماشي يعم ماشي.
دخلت رحمه بفستان اسود قصير وشعر مفرود وسلمت على جميله.
جميله بهمس :بعد الخرا دا هعرف كل حاجه.
كان القصر مليان بالناس والصحفين أكبر رجل أعمال ف العالم بيتجوز وكمان زوجتو حامل.
اسماء كانت وقفه مش عارفه ازاي تمنع محمد ان يشوف رحمه بس الزحمه كانت مسعده وقفت رحمه بعيد وهي بتتفرج.
بعد كدا قررت تخرج بعيد عن الدوشة ف الجنينه.
جوه ف القصر.
اشتغلت مسيقي هاديه وبداء كل ثنائي ف الرقص.
جميلة وهي بتبصلو :انا تعبت.
يونس وهو بيرقص معاها :عاملك مفاجأه.
جميله بالامبالاه:مفاجأه اي دي.
يونس مسك اديها وطلعها تقعد على الكرسي وشاور لحد.
جميله وقفت من الصدمه :مامااا بابااا
يونس بهمس:متعيطيش ااميكب هيبوظ والناس هتتخض.
بدأت جميله تحضن مامتها.
جميله :وحشتيني اوي يا ماما.
الام بدموع :وانتي كمان،الف مبروك.
الاب حضنها وقالها بهمس :بنت ابوكي بصحيح وقعدتي على خميره حلوه.
بعدت جميلة عنو هي عارفه انو مادي مكنتش تعتقد انو هيفكر بطريقه دي.
جميله بدموع :شكرا اوي شكرا بجد.
يونس بابتسامه :عيب كدا انا جوزك برضو.
ف تربيزت اسماء.
قعد حاتم جنبها :حلو فستانك
اسماء بخجل :شكرا.
حاتم بهمس :متيجي نرقص.
اسماء :حرام، وكمان الناس بتصور.
حاتم :اااه ااه حرام صح..
ف الجنينه.
كانت وقفه ومسكه كبايه العصير وبتتامل الزرع.
خرج محمد الجنينه بس ف جانب تاني.
رحمه لسه بتلف وشها، شفتو ولفت بسرعه، وحطت اديها على بوقها وبدأت دموعها تنزل، مكنتش تعرف انها هنشوفو انهارده.
حولت تغطي وشها بشعرها وفضلت تعيط لحد ما خد بالو ان في حد بيعيط.
محمد وهو وقف ورها :في حاجه اقدر اسعدك فيها.
مبتردش.
محمد :يا آنسه،طب ف حاجه ضيقتك هنا.
برضو مفيش رد.
محمد وقف مصدوم دقيقتين.
محمد بهمس هي سمعتو :رحمه.
هي برقت بصدمه وفضلت سكته دقيقتين.
لفت رحمه.
________________________________
جوه القصر
الناس بدأت تمشي.
يونس وهو بيهمس ل حاتم :الناس اول ما تمشي تجيب المازؤن.
حاتم :كلو تمام متقلقش.
اسماء كانت بتدور على محمد ف كل محمد خرجت ف البرنده بتاعه القصر وبتبص لقيتو واقف ورحمة وقفه على بعد قريب منو شهقت.
اسماء :يتاره هيعمل اي معاها دلوقت.
جه حاتم من ورها :في اي.
اسماء بخضه :خضتني اي داا.
حاتم بضحك :معلش يست،بتبصي على اي.
اسماء :عنيها دمعت :عليهم.
حاتم بصدمه :دي رحمه ودا اخوكي، اي دا هما بينهم اي،
اسماء بستغرب :متجوزين مثلا مثلا يعني.
حاتم بستغراب:ازاي دااا، اي دا ليكون دا جوزها ال قالت عليه.
جوه ف عند يونس.
جميله وهي مسكه بطنها وبتبصلو.
يونس خد بالو :مالك ف حاجه وجعاكي.
جميله :لا جعانه اوي.
يونس بتصنع البرود :انتي مبتشبعيش كدا.
جميلة وهي مربعه اديها :تخيل ان احنا ٤ مثلا مثلا.
يونس :عندك حق، نكتب كتابنا وهاكلك كل ال انتي عاوزه انتي وهما.
بعد ما الناس كلها مشيو جه المازؤن.
ف الجنينه.
محمد بدموع :لي عملتي كدا يرحمه لي هربتي ليييي ردي عليا.
رحمه بدموع :غصب عني انا كنت منهاره، كان صعب عليا.
محمد :كان صعب عليكي تقومي تهربي، وتسبيني، مفكرتيش فيا انتي أنانية.
رحمه بدموع :اسفه انا مكنتش عاوزه اشوفك حزين وانت شيفني منهاره وتعبانه قررت ابعد.
محمد :ورجعتي لي.
لف وهيمشي.
رحمه مسكت ايدو :اسفه انا رجعت عشان ارجع حياتي.
محمد :انتي دمرتيني خلتيني عاوز انتقم من الناس كلها من ال قتلت ابني.
رحمه بصدمه :قصدك جميله، هي ملهاش زنب خالص.
محمد بستغرب :ازاي.
رحمه :انا ال مختش بالي مش جميله.
محمد ضربها بالقلم.
مسكت وشها
محمد بغضب:انتي عملتي مني مجرم خلتيني مجرم.
رحمه :انا اسفه.
سبها ومشي.
وقفت قدامو ورمت نفسها عليه :سمحني انا غلطانه.
زقه ورجع القصر.
حاتم بيبصلو :في اي، مش مهم انت جيت ف وقتك عاوزين شاهد.
طلع محمد البطاقه وفعلا شهد على العقد هو وحاتم وبدأت اسماء تزعرط زغريط شعبيه.
يونس بص لمحمد مره وحده.
:دور كريم خلص بس دورك انت على الموت.
جت رحمه وره بصدمه.
اسماء بتبص ل يونس :في اييي.
يونس قرب من محمد آل واقف متجمد :فاكر هنسهالك، انت عملتلي جميل انك جبتلي جميله لكن محولت القتل اتفقك مع مراتي او غيرو لاا مش هنسي.
ظنت اسماء انو بيتكلم عن خطتهم لكن مكنش صح.
وقفت رحمه مصدومه.
يونس نده على الحرس يمسكو.
رحمه وقفت قدامه وأسماء مسكت ايد محمد
رحمه بغضب :فيييي ايييييي ييونس يمهدييي.
يونس بغل :ينتقم ذي ما هو كان فاكر انو بينتقم.
رحمه وهي بترفع صباعها :سبوووه جوزي لا وانا بحزم، انت عارف انا ممكن اعمل اي.
يونس :ابعدي يرحمه دا طار بينا.،خدوه يلا.
لسه هيشدو رحمه شدت المسدس من جيب واحد من الرجاله وصوبتها ف وش يونس.
رحمه بغضب ودموع :سيبوووو ييونس يمهدديي، اله هقتلك.
وجهت المسدس ل راسو.
يتبع
رواية كاملة بينزل كل يوم جزء🫶 ولو عجبتكم الرواية متنسوش تقولوا رأيكم وتتابعوا الصفحة عشان يظهر ليكم باقي الفصول🥰🥰♥️