روايه عشق ام انتقام الفصل الحادي عشر 11 بقلم رنا سعيد
#البارت_الحادي_عشر
#روايه_عشق_ام_انتقام
رنا بوجع وبدموع:حرام عليك ليه بتعمل كده معايا اذيتك في اي نفسي اعرف ارحمني بقا
ادهم بحده:انطقي اها او لاء
رنا بصريخ وبدموع:مووووواافقه
ادهم بضحكه خبيثه:شطوره البسي يلا وانا مستنيكي في اوضتي
رنا بدموع وبشهق:ح حاضر
وكانت لسه هتمشي بس وقفها صوت شخص
:وحشتوني وحشتوني اوي اخباركم اي
رنا وادهم بصوا خلفهم
رنا بصدمه:م ماما و ستو
ورنا رمت الفستان في الارض وطلعت تجري عليهم وحضنت امها بقوه كانها طفله مصدقت لقيت حضن امها تحتمي فيه
رنا بدموع:وحشتوني وحشتوني اوي
امها وبعدت عن حضنها
نهله امها:انتي بتعيطي ليه اوعي يكون ادهم مزعلك
ادهم بضحكه خبيثه واقترب منها وحضنها
ادهم ببتسامه خبيثه وحضن رنا:هو انا اقدر ياماما ازعل قمري ده
واقترب من صباح جدة رنا وحضنها
ادهم:مش كده ياستي
صباح بضحكه:الله واعلم بيكم تعالي يبت في حضن ستك
ورنا جريت عليها حضنتها
رنا ببتسامه:اخبارك اي سوسو
صباح بضحكه:فل الفل انتي مالك خسيتي وبقيتي عامله زي العصايه ليه كده هو ادهم مش بياكلك ولا اي
ادهم ببتسامه:انا ده انا مدلعها علي الاخر لدرجه بجبلها الاكل لحد اوضتها بنفسي وباكلها بيدي كمان اساليها كمان
رنا ببتسامه:اها فعلا ادهم حنين ومفيش راجل زيه ابدا
نهله ببتسامه:ربنا يخليكم لبعض ياحبيبتي
ادهم ببتسامه:يلاوا اتفضلوا اعقدوا
صباح:اها وسع كده عشان فعلا عايز اقعد رجلي تعبتني اوي
ادهم:الف سلامه عليكي ياستو
ونهله وصباح اعقدوا
رنا:تشربي اي ياماما تشربي اي ياستو
نهله ببتسامه:اعقدي معانا ملهوش لزوم
رنا:يلا ياماما قولي تشربي اي وانتي ياسوسو تشربي اي
صباح:اي حاجه منك تبقا عسل
رنا واقتربت منها وباست خدها
رنا ببتسامه:ربنا يخليكم ليا انتي وماما يارب
صباح ببتسامه: يارب
ادهم ببتسامه خبيثه:وانا جوزك حبيبك مليش دعوه حلوه زي دي
رنا ببتسامه:تشربي اي بقا ياسوسو وانتي ياماما
صباح ببتسامه:مدام مصره انا هشرب شاي
نهله:وانا كمان
رنا:تمام
ادهم:وانا كمان شاي
رنا بقرف:ماشي
ورنا مشيت ودخلت المطبخ
ادهم ببتسامه:القصر منور بيكم والله
صباح بهزار:ليه هو حد قالك اللي احنا لمبه بتنور ولا اي
ادهم بضحكه:فصلت دمك عسل اوي والله ياسوسو
صباح بضحكه:عارفه عارفه
رنا ودخلت ليهم بشاي
رنا ببتسامه:اتفضلوا
ورنا قعدت جمب امها
صباح:اي مفيش حاجه جايه في السكه كده ياشباب
ادهم ورنا بصوا في عين بعض ورنا نزلت عينها بكسره واحراج
ادهم ببتسامه:احنا لسه مجوزين هو احنا لحقنا لسه بدري
علي الكلام ده
صباح:ولا بداري ولا حاجه عايزه اشوف عيالكم بقا قبل مااموت
ادهم ورنا ونهله:بعيد الشر عليكي
صباح بضحكه:الموت عمره ماكان شر
نهله:ربنا يطول في عمرك ياامي ويخليكي لينا يارب
رنا ببتسامه:يارب انا اقوم اعمل ليكم العشا
نهله بستغراب:مش انتي عندك شغاله بتساعدك خليها تعمل هي الاكل وانتي اقعدي معانا عشان كلها ساعه ونمشي
وكمان ملوش لزوم يبنتي
رنا بتوتر:اها عندي بس هي خدت اجازه عشان بنتها تعبانه وراحت تزورها
ادهم:طب انا قايم اعمل مكالمه عن اذنكم
صباح:اذنك معاك ياحبيبي
وبعد فتره من الوقت اهل رنا مشيوا
رنا في المطبخ وبتغسل المواعين
ادهم دخل عليها
ادهم ببتسامه خبيثه:خلصتي
رنا برقه:اها قربت اخلص ياحبيبي
ادهم ببتسامه خبيثه:طب يلا عشان تلبسي ده وتنفذي اللي قولتلك عليه
رنا برقه:حاضر
ادهم ببتسامه خبيثه:انا مستنيكي برا
رنا بدلع:ماشي ياقلبي
وادهم مشي وسبها
رنا بتذكر كلمات امها
فلاش باك
نهله:انا حاسه انك زعلانه انتي وجوزك
رنا ببتسامه:لا ابدا مفيش حاجه
نهله:هحاول اصدقك بس علي العموم متخليش اي زعل ياثر مابينكم وقربي من جوزك حاولي تخليه يحس انك مصدر الامان لي عشان ميلجأش لوحده غيرك وساعتها هتندمي
رنا وفاقت من ذكريات امها وخرجت من المطبخ وذهبت الي اوضتها وارتدت الفستان وضعت مساحيق تجميل وبرفانها الانوثي كانت جميله جدا
رنا بخجل وبصت علي نفسها في المرايا:يالهوي انا مكسوفه اطلع كده واخدت نفاس عميق لا لا يارنا لازم تجمدي ده جوزك ولي حقوق عليكي
ورنا بالفعل خرجت من المطبخ وكانت لسه هتطلع فوق شافت ادهم قاعد في الصالون ذهبت لي
رنا برقه:ادهم
ادهم بنبهار:رنا اي ده
وقاطعه صوت جاي عليهم من فوق
:ادهم مين دي اللي معاك
رنا وبصت علي مصدر الصوت وكان راجل كبير في السن يبلغ من العمر 55 عاما نازل من علي السلم
رنا بصدمه وبذهول:ب بابا
#بقلم_رنا_سعيد
لقراءة الفصل التالي اضغط هنا 👉
لقراءة الروايه كامله اضغط هنا 👉