روايه اغتصاب رحم عذراء الفصل الثالث بقلم مريم محمد
(((3)))
انا محستش بنفسي غير ام جسمي تقل تلقئي وووقعت على الأرض
_كريم لااا!!
اول ما سمعو صوت خبطت جسمي على الأرض جريو عليا.
اسماء.. جميله جميله فوقي، هات شنطتي من هناك يمحمد بس تعالي شلها بسرعه.
فعلا شلني وحطني على السرير وانا كنت فقده الوعي.
محمد.. ملها في اي
اسماء... اطلع دلوقت هفحصها
فعلا طلع هو وولدتو وبدأت اسماء تكشف عليا وعلقتلي محليل، حسيت شعور ان الدنيا كلها بتقف.
فلاش باااك...
_جميله.
جميله بابتسامه :اي يقلب جميله.
كريم :بحبك وعمري ما هبعد عنك.
جميله بحب:بجد يكريم يعني مش هتسبني
كريم :اكيد طبعا انا بحبك انتي بالناس كلها ي جميله
جميله :وعدد
_وعدد
بااااك.
اومت مره وحده وانهارت من العياط الفكره نفسها بتقلتي مستحيل مستحيل كريم لا الدنيا كلها تأذيني لكن كريم لا بس كل حاجه، بتقول ان هوو.
اسماء بخوف :اهدي ي جميله دا فيه خطر على الجنين اهدي.
كملت عياط وانا بحكلها
جميله بدموع:كريم ال عمل فيه كداا هو ال عمل كدا انا متأكدا.
اسماء بهدواء:احكيلي كل حاجه عشان نعرف هنتصرف ازاي بس اهدي عشان الطفل ال جواكي..
خدت نفس عميق انا زنبي اي يزرعو جوايه طفل انا مش عاوزه ومش ملكي.
دخل محمد ف الحظه دي.
_لقيتلكو خطه جهنميه.
______________________________________
تاني يوم..
ف شركت المهدى التصدير.
دخلت السكرتيرة.. يفندم ف بنت مقدمه على الشغل تشتغل سكرتيره ل حاتم بيه
يونس بعصبيه :وانا مالي ما توديها ل حاتم بيههه انا يخصني ف اييي.
السكرتيرة بخوف :يفندم هو طلب ان حضرتك ال تقبلها وتعمل معاها الانتر فيو .
يونس وهو بياخد نفس ويرجع راسو ل ورى :دخليها يا سالي.
السكرتيرة :حاضر يفندم.
بعد ١٠ دقيق دلفت فتاه ف ال٢٥ من عمري وجلست أمام يونس.
وهو باصص ف الملف
:مؤاهلتك
هي بثقه :خريجت طب نسه وتوليد، وخده شهاده معتمده من ال AHB، ومعايه شهاده من تجاره.
رفع عينو فيها
:كل دا بنسبه ل سنك كتير.
بنظرت ثقه :مش كتير على أسماء المحمدي.
يونس وهوو يرجع بضهرو للخلف:تقدري تستلمي الشغل من دلوقت.
اتقدمت اسماء لل الخروج واخرجت هاتفها.
=ايوا ايوا كلو تمام هروح استلم الشغل دلوقت،الحكايه صعبه بس على مين دا انا أسماء، اه اه سلام دلوقت.
اغلقت الخط وتوجهت لمصيرها الملعون ف مكتب حاتم المهدي.
_________________________________
عند جميله.
كدا اسماء عملت كلو تمام، دلوقتي دوري.
محمد :جميله جميله
جميله :هااا
محمد وهو يتقدم للجلوس بجنبها :سرحانه ف اي.
جميله بغموض:ف مصيري ال احنا هنعملو دا الصح ول الغلط البيبي ال ف بطني ملوش ذنب، مش عاوزه يطلع الدنيا مش عارف امو مين وبابه مين، حطيت اديها على بطنها وكملت، تعرف شعور الامومه بيكبر جوايه انا حسه ان الحرب دي كبيره عليا... ثم رفعت عينها عليه، اسف اني ورتك معايه بجد اسفه..
محمد :يست ول يهمك كلو هيبقي كويس اسمعي مني.
__________________________
ف مكتب حاتم المهدي.
دخلت اسماء وهي تحمل بعض المستندات.
حاتم :ادخل.
اسماء :انا أسماء السكرتيرة الجديدة ل حضرتك.
حاتم بنظره متفحصه:مين عينك.
اسماء:يونس بيه عشان اكون مسئوله ل شركه الاستيراد بتاعه الادويه وادوات المعينه للمستشفى الجديدة، واكون مسعده ل حضرتك.
تقدم حاتم بالوقوف من مقعده والنظر لها نظره مطولة:تمام تقدري تروحي مكتبك وتشوفي ال يونس بيه قال عليه.
اسماء بتوتر ملحوظ :حاضر يفندم..
ولسه ستتقدم للخروج انعوج كعب جزمتها وكان يسبب لها الوقوع، ولكن ايد حاتم كانت الأقرب لها.
حاتم وهو يحملها:اتنفسي اهدي محصلش حاجه.
اسماء رجعت لوره :اسفه اوي
لمت المستندات وخرجت.
________________________________
ف النادي.
كانت تجلس الزوجه المصون ل يونس المهدي حينما جئت لها مكلمه من هاتفها.
ساره :الوو
=لقينها يا هانم
تقف سارة من مكنها:خدو بسرعه على المخزن وانا جيه حالااا.
تحمل حقيبتها.
ف مكان مجهول يشبه مخزن ل اشياء مبعثره يجلس على الأرض شب ف ال العشرينات مكبل الأيدي.
=شكرا شباب لخدمتكو تقدو تستنو بره.
تقدمت تجاهو.
=كريم محمد مكرم، بتنصب عليا انا وتختفي.
كريم بخوف :لا لا والله يهانم لا
ساره :ازايييي بويضاتي انا ال مكنتش ف بطنها.
كريم يخذ نفس عميق من شدت الضرب :هحكيلك.
يتبع
رواية كاملة بينزل كل يوم جزء🫶 ولو عجبتكم الرواية متنسوش تقولوا رأيكم وتتابعوا الصفحة عشان يظهر ليكم باقي الفصول🥰🥰♥️