روايه اغتصاب رحم عذراء الفصل السابع بقلم مريم محمد
السابع💚.
تعرفي ام قولتي حسه اني شفتك، لو كنتي افتكرتي كنتي هتنفدي بجلدكك!!
تخيل لو الصديق عدو، ولكن بوجهين، تخيلتو اهو محمد كدااا.
جه صوتها من الخلف فكانت ان تتحدث لوله توقفها بصدمه تنظر حولها.
ساره :انت بتعمل اي ف المطبخ ياايونس
كان يسند بضهرو على الحائط، ولم يبالي بها قد.
يونس بحده :على اوضتك.
ساره بستهزاء:سارة على اوضتك، عشان تقعد ما ست الحسن وابنها، يونس انا ساره.
يونس بنفس الاستهزاء:ست الحسن هتبقى مراتي، وال ف بطنها ابني.
كانت جميله تراقب الموقف بصمت فماذا حدث، جائت ف بالها فكره..
جميله بخبث :في اي يساره بتوحم، متوحمش.
قمت جميله وهي مسكه ضهرها وخبطت ف ساره.
جميله :هقع مش تحسبييي.
ساره :اتمرقعي كويس ، ام الخدمين ينضفو.
اتا صوت داوي ارتعبت ساره منه:ساااااره اطلعي يلاه..
غمزت لهاا جميله بدون ان تجلع يونس يولحظ.
_______________________________
تاني يوم أصبح.
استيقظت جميلة من نومهاا، لحظت انتفاخ بطنها زيادة عن المعتاد فكيف لكون ذا بطن الشهر الرابع!!!!
تقدمت أمام المرأه مبتمسه ل انتفاخ بطنها، فقط هي تريد أن تصبح ام، ولكن لم يكن تريد بهذا الطريقه.
بدلت ثوبها بفستان بيبي بلو وحجب ابيض الون ينير وجهها القمحي.
كدات ان تنزل السلام ولكن سمعت صوت ف الحديقه.
جرت بسرعه.
جميله بستغرب :اسماء.
اسماء بضحك :اذيك يا ام الولد.
جميله بمرح :ممكن تكون بنت عادي.
تعلت ضحكتهم.
اسماء بوشوشه:عملتي اي ف خطت محمد.
جميله بغموض:معرفش لي يا اسماء حسه انو حجر، صعب اوي انو يقع ف حبي، غير انو بيحب ساره اوي، ساره دي كتلت شرر بصرم كدا.
انفجرت اسماء ضحك على كلمتها : متقلقيش كلو هيتحل بس انتي شغل انوثتك.
جميله بانتباه :اي دا صح انتي ازاي جيه هنااا..
اسماء :انا جيه اجيب ل مستر حاتم شويه مستندات.
جميله باستغراب :عمري ماشفتو خالص ف القصر، حاتم دا.
التفت اسماء :حاتم دا شخص غريب اوووي.
أثناء التفاف اسماء شفت حد من بعيد ماسك مسدس.
اسماء بصوت عالي.
جميلة حااازبيييييي.
انتفضت جميلة عندما سمعت صوت اتلق النار، ظنت للحظه انها كانت بها ولكن جئت ف اسماء التي وقفت أمامها وتفشتها الوقوع على الأرض.
اتا حاتم على صوت اطلق النار المداوي، اتا مسرعا ليرئ اسماء منغرقه بدمائها.
وكانت جميله ترقبها بصدمه وهي ملبسها منغرقه بدمائها.
ف المستشفى.
خرجو الممرضات والدكاترة بالعربه المسعفه، وتم تقلها ف غرفه العمليات.
جميله قعده بصدمه واديها متغرقه بالدم و هدومها.
بصلها حاتم باستغراب:انتي جميله.
جميلة كانت بصه اللفراغ وبس.
دخل محمد وهو منهمر بالرعب:فين اسماء..
جميله وهي تنظر الفراغ:اسماء.
كريممم!!!!
نظر لها حاتم بستفهام:كريم مينن.
حاتم بعصبيه اكبررر :كريمممم مين انطقيييي.
محمد سبهم وخرج.
خرج الدكتور بعض صمت ومكالمات حاتم ال مخلصتش.
الدكتور :هتقعد ف العنايه المركذه انهارده الصرصه جت جنب القلب بس الحمدلله لحقنها، ادعولها هي لسه برضو ف مرحلت الخطرر..
ف عربيه محمدد.
رد يحيواننن مكنش دا اتفقنااا رد رد.
_ألوو
كريم _في ايييي.
_كنه متفقين على جميلة مش اسماء
_هي ال وقفت قدمهاا مش ذنبي.
_تعاله ف المكان كذا *****.
قفل الخط.
ف المستشفى دلف يونس مسرعا.
جري على جميله ال كانت بتبص الفراغ.
يونس بقلق:مالك اي الدم دااا انتي كويسة.
فاقت على لمستو ل بطنهااا.
جميله!!!!.
_هااا
يونس هو ينظرر ل حاتم ال بيرقب اسماء من الازاز.
_حاتم.
هربت دمعه من عين حاتم! لماذا القدر العين يختبر قلب لعن الحب قبل مولده.
يونس وهو يضع ايدو ف جيبو :حبتها.
حاتم وهو بيبصلو بسرعه :مستحيل لاااا.
يونس بثقه :ولي مستحيل.
حاتم وهو يرجع عينو عليها تاني :انت ال بتقول كداا.
يونس :قصدك عشان سيف.
رمقه بنظرة حارقهه.
يونس هو يتقدم على جميله التي ما ذالت تنظر اللفراغ.
وشلها.
جميله وهي تتمسك بقميصو.
_نزلني
يونس هو لا يبالي بها :ام اطمن عليكي.
جميله بصدمه :عليا.
يونس :ايوا فيها أي.
_______________________________
ف احد المصانع القديمه.
_نزل المسدس دااا اكيد اتجننت.
محمد بحقد :ام قررت اقتل جميله عشان حسيت ان مش هعرف املك الطفل، فجيت انت بغباء قتلت اختييييي.
_اختككك!!!
محمد رفع السلاح ف وشو.
-طب بص بص انا هعملك ال عاوزو بس نزل السلاح داا.
_اتشهد على روحك.
يتبع.