روايه اغتصاب رحم عذراء الفصل الرابع بقلم مريم محمد
الرابع 💚
اغتصاب رحم عذراء
كريم وهو ياخد نفس عميق :انا هحكيلك كل حاجه.
فلاش باكك.
كريم بقلق:هي ملها دي طلعه من العمليات ضعيفه.
الدكتور :بص يكريم به الحقيقيه ان العمليه نجحت بس للاسف ف خطر على حيتها انها تكمل الحمل دا ل قدر الله ممكن تموت.
كريم بخضه :انت بتقول اي انت عملتلها العمليه خلاص.
الدكتور ببرود :ااه عملتها لها وكلها شهر وهتبقى حامل، وكمان ببويضاتها هي مش بويضات مدام سارة.
كريم :لي عملت كداا
الدكتور :لو كنت نقلت بويضات ساره كان ف احتمال كبير متحملش وانا بصراحه عاوز الفلوس كاملة من يونس بيه.
كريم بعصبيه :انت استغلالي وحقير وانا هوديك ف داهيه.
الدكتور :انا ال استغلالي، بس مبعتش حبيبتي وخلتها تشيل جنين راجل تاني عشان الفلوس..
بعد ما قال كلماتو التي تشبه الصخر خرج مسرعا.
نعم انه شخص ليس له قيمة بنسبه ل بائع رحم حبيبته.
توجه الي غرفت جميله لكي يخطط لبيع طفل يونس المهدي له، ماذا تتوقعون من شخص كهذا فقط المال من يروي عطشوه الوهمي.
باااك
سارة بعد ما وجهت له سفعه دمويه :فين البنت ديييي.
كريم وهو بينزل الدم من فمه: معرفش أهلها اول ما عرفو انها حامل رموها ف الشارع، وانا ملقتهاااش بعدهااا.
ساره بضحكه سخريه:انت طلعت أحقر مني، اوكي هاتلى البنت دي وهديك ١٠٠ الف جنيه.
كريم وعنيه بتلمع :هتكون عندك ف ظرف يومين..
_____________________________
ف فيلا يونس المهدي.
كان يجلس ف مكتبه.
رن هاتفه بخبر سينهي كل شئ.
يونس بحده =ايوا حصل اي
_.......
=لقيتو هااا ، تمام ليك هديه عندي يمحمود..
أغلق الخط ولكن رن مجددا
يونس بحده =في اي ي حاتم
حاتم :هتغداء بره انهارده.
يونس بعصبيه :مش ناوي تبطل استهتار بقى، اكيد مع بنت من بتوعك حاتم اكبر بقى انت حاتم المهدي فاهم يعني اي.
حاتم ببرود :ام اجي نبقى نشوف قصه المهدي المشرفه يا ابيه.
أغلق يونس الخط..
بعد ١٠ دقيق.
دخلت جميله وكان قعد على الكرسي بتاعو.
يونس ببرود :كنتي فكره ان يونس المهدي مش هيعرف يجيبك.
جميله بسخريه :يونس المهدي ابنو معايا وال متأكدا منو مش فكره انو مش هياذيني او هياذي ابنو .
____________________________
ف مطعم.
حاتم :شكرا انك قبلتي عزومتي على الغداء.
اسماء بابتسامه مصتنعه: العفوا يفندم.
حاتم :تحبي تاكلي اي.
اسماء :على زوق حضرتك، انا بس هظبط الميكب وهاجي ماشي.
حاتم بابتسامه :ماشي.
دخلت الحمام وخدت نفس عميق وطلعت الفون من الشنطه.
اسماء :ايوا يمحمد كلو تمام، وانت عملت.
محمد بمكر :كل ال خططنالو حصل،بت اوعي يعملك حاجه.
اسماء بضحك :هو بال بنعملو دا حد يقدر علينا دا احنا ول المفتش كونل.
محمد :اخرسي يبت.
اسماء بضحك :انا هخرج دلوقت لحسن ال بره يشك فيا.
قفلت الخط.
______________________________
ف الفيلا المهدي.
يونس بغموض وهو يقترب منها : انا ممكن ميهمنيش ول انتي ول ابني واقتلك.
جميله وهي تحاول أن تصتنع القوه : وانا مستعده للقتل.
يونس بحده :محموووووودددد
محمود :ايوا يا باشا.
يونس :طلعها الجناح القبلي.
محمود :تحت امرك ياباشا.
١٢
تدخل سارة وتنصدم بجميله.
ساره :هي دي البت بطنها منفوخه شويه يبقى هييي.
يونس بجمود :ساره استنى عاوزك.
وقفت مكنها.
ساره :اي ال جاب البت دي الفيلا فهمني ييونس.
دخل محمود ف الحظه دي.
:يونس بيه ف حاجه كمان لازم حضرتك تعرفها.
يونس :اطلعي يساره جناحك وانا جيلك.
ساره :بسس..
يونس :مبسش يلاا يساره..، تعاله يمحمود.
محمود :الدكتور ال قولت عليه ي باشا، بيعمل عمليات مش مشروعه، وال عرفتو عن عملية المدام سارة ان البيبي ال ف بطن البنت دي من بويضاتها هي يعني ابنها هي مش ابن مدام
ساره.
___________________________________
ظهرت ملامح الغضب على وجه يونس، وتقدم ل جناح سارة.
سارة ببرود :ادخل،اي دا يونس حبيبي ادخل يروحي.
يونس بسخريه :يونس حبيبي
سارة :ايوا حبيبي.
يونس ببرود:كنتي فين يساره
ساره بتوتر :كنت ف النادي هكون فين يعني.
يونس :النادي ااه عشان تحفظي على جسمك مش كدا.
ساره :ااه ااه انت عارف ان لازم جسمي يبقى كويس عشانك يحبيبي.
"عشان كدا مرضتيش تخلفي مني"
ساره :يونس يحبيبي مخلاص ابننا جي ف بطن البنت دي.
"ابننا ااه"
ساره :ااه يحبيبي، هيجيلك البيبي ال عاوزو من غير ما جسمي يبوظ واشيلو وعمليات ويفتحو بطني وحجات كدا.
تقدم يونس تجهها وصفعها على وجهها.
_اااه انت بتضربني ييونس.
يونس :الطفل ال ف بطنها ابنك!!!
_ااه ابننا.
كرر لها الضرب.
يونس :ال ف بطنها ابنك.
ساره هي تنزف وتنفجر بزعيق:لا مش ابنييي ييونس مش ابنيييي، بس انا هخدوو انا مش هشيل عيل ف بطني مستحيل.
يونس بغضب :مش عاوزه تشيلي عيل مني يساره عشان جسمك، نسيتي كل ال قدمتهولك من حب، خايفه بس على جسمك.
سارة ببرود :ييونس انا مستحيل اشيل طفل انا مش عاوزه.
يونس :وهي شلتو وانا هتجوزها
يتبع