جديد

روايه للعشق قيود الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي

 روايه للعشق قيود الفصل السابع 7 بقلم بسملة بدوي





دهببببيبب

 وفضل يفتح في الابواب وقلبه هيقف من كتر الخوف وفجاه وقف من الصدمه اما لقاها نايمه في الارض وغرقانه في دمها جري عليها بلهفه وهو بيهزها بجنون......  دهب دهب حبيبتي ردي عليا ابوس ايدك 

بس مفيش رد منها 

قلع جاكيته ولبسهولها واشتالها بسرعه وهو بيجري بيها وهو خارج من البيت قابل ياسين على البوابه الي اول ما شافه هجم عليه....  انت واخد مراتي فين ياجدع انت سيبها

ادهم ركله بقدمه بغل وصرخ فيه......  ابعد عن وشي السعادي احسنلك يابن الـ***

ياسين فضل متمدد على الارض وماسك بطنه من الوجع....  يا******* سيبهاااا انا جيبلها الدكتور اهو 

اتجاهل كلامه وركبها ورا وقعد مكان السواق وساق بسرعه لقرب مستشفى وهو بيتابعها عن طريق المرايا الي جوا العربيه غصب عنه لقى عنيه بتدمع....  لي ليه ياحبيبي بس انا قده والله قده هو امثاله وعيلته كلها 

بعد فتره ليست بقصيره وصل وهو بيجري بيها وبيصرخ بجنون.....  بسرعه دكتوره... هتضيييييع منيييي... دمها بيتصفااااااا بسرعه 

الممرضه بخوف.... ترولي بسرعه حاضر حاضر يااستاذ متقلقش الدكتوره جايه حالا اهي و

ادهم بشخط.......  انتي هتحكيلي قصه حيااااااااتك انجريييي جهزي العمليات

هزت راسها بخوف وجريت 

بقلمي بسمله بدوي

.. 


ياسين بخوف..... انا انا مش عارف والله انا عملت كدا ازاي يامجد

مجد بعصبيه...... شحنوك ياغبي.....  كدا دهب بدل ما كانت هتتقبلك هتكرهك وهتنفر منك لييييييييي تسمع منهم

ياسين بعصبيه..... ابوك وامك ياخويا مش نازلين من على ودني وشوف الكبيره كمان ابوك بيقول جدك كاتب في الوصيه مش هنلمس واحد في الميه من الاملاك لو انا مخلفتش من دهب وانت كمان لازم تخلف من ياسمين

مجد بشخط........ يااااانعم ياخويا 

ياسين بشماته......  اه والله 

مجد بعصبيه...... يعنييي ايييييي هو بالغصب يعني ولا اي مش فاهم انا جبت اخري والله 

ياسين سكت بهدوء.....  انا قلبي وجعني اوي عليها يامجد وابن الـ***** التاني خدها خدها من قدامي وانا معرفتش اعمل حاجه خد مرااااااتي منيييييي قدام عينيييييييي

مجد ببرود.....  ما انت ابن *******  متخلف ومتهور وهمجي كمان وابعد عني عشان انا مش طايقك ولا طايق ابص في وشك من بعد الي كنت هتعمله في الغلبانه 

ياسين بندم.....  انا بحبها والله 

مجد بصدمه.... ايه بتحبها احنا مش متفقين ان مفيش حب

ياسين بقهر.....  حبيتها فوق حبي ليها مليون مره انا اكتشفت اني كنت بضحك على نفسي مش بضحك عليكو 

مجد بشفقه..... طب اهدى هي هتبقى كويسه بس هتعمل اي مع ادهم

ياسين بهمجيه...... وربنا ماناسيبه وهندمه

مجد جرى وراه.... ياسين ياسييين استنى ياسيييين بلاش تهور واهدى ياااااسين 

مجد بخوف..... ربنا يستر ودور عربيته وراح وراه 

.. 

الحاجه فاطمه بقلق..... ياترى انت فين ياضنايا بس 

دلال:  اهدي ياحاجه سيدي ادهم راجل وعاقل وواعي وعارف هو بيعمل اي كويس 

فاطمه بخوف.... بس انتي عارفه بالذات لو الموضوع متعلق بدهب كل دا بيختفي وبيتحول لواحد طايش همجي

في الوقت دا دخلت نجوه بغل....هو احنا مش هنخلص من السيره دي بقا انتوا اي مابتزهقوش دا انا ذات نفسي زهقت قولت السيره دي تتقفل بقا وسيره الحيـ وانه دي ماتتجبش تاني ولا انتو مابتفهموش

فاطمه بعصبيه...... انتي اتجننتي يابت انتي ازاي تتكلمي مع الاكبر منك بالاسلوب دا وبعدين  دا بيتي وانا حره فيه

نجوه ضحكت بصوت عالي..... هههههه تصدقي ضحكتيني لا بجد ضحكت... دا بيت جوزي  ياحبيبتي يعني بيتي  كل ما فهمتي دا بدري وعملتي بيه احسنلك ولا اه صحيح انتي ست كبيره بردوا بتنسي وانا الي عليا بقا اني اخدك على قد عقلك


فاطمه ضربتها بالقلم.....  على شقتك فوق ياحيـ وانه معتش اشوف خلقتك هنا انتي فاهمه وجوزك اما يجي انا هشوف معاه صرفه فيكي انتي عمرك ما هتتغيري وانا صبري نفذ منك خلاص جبت اخريييي

نجوه بغل وهي ماسكه خدها..... انتي بتمدي ايدك عليا ياست ياشايبه ياعايبه انتي طب ماشيي ماترجعيش تعيطي بقا ان ماندمتك على القلم مابيبقاش اسمي نجوه بنت  الحاج عبد العزيز.. 


اول ما الدكتوره خرجت  جري عليها ادهم بخوف وفي نفس الوقت ياسين وصل وجري هو كمان عليها وقالوا في نفس الوقت..... طمنيني يادكتوره هي كويسه

_المدام كويسه دي خبطه بسيطه بس في جبهتها بس الوقعه بس الي صعبه على بطنها وبالذات وهي في الشهور الاولى من الحمل وهي كمان ضعيفه وبالتاني مقدرتش تستحمل الخبطه فـالجنين مات

ادهم بصدمه..... جنين  ... ومات 

ياسين بصدمه........  مدام 



لمتابعه باقي فصول الرواية اضغط هنا 👇

(روايه للعشق قيود )


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-