جديد

روايه اخترقت قلب العشق الفصل التاسع 9 بقلم جاسمين محمد

 روايه اخترقت قلب العشق الفصل التاسع 9

بقلم جاسمين محمد




9

❥ بسم الله الرحمن الرحيم 

صخر بعصبيه وفاض بيه... فعلا عندك حق وراح ضر.. بها بالكف اطلعي بر دلوقتي والا قسم بالله ومحد هيعرف يحوشك مني بررررر ياداليا 

داليا طلعت تجري علي اوضتها وترمت علي السرير تعيط... بقا بترفع ايدك عليا ياصخر عشانها ماشي انا هوريق هعمل اي ومسكت التلفون ورنت... الو عايزاك تعمل اي حاجه تخلصني منها انت سامع.... 🌿🌿🌿🌿

تاني يوم

عشق.. صباح الخير ياماما 

رحاب... صباح الخير ياحبيبتي 

جو... ليلي مش ملاحظه ان البت دي نستنا خالص من وقت مجت هنا 

ليلي... عندك والله ياجو البت دي اصلا واطيه 

عشق برفع حاجب... بت منك ليه اقعدو ساكتين سبوني اعرف اكل عشان جعانه 

ده كله تحت انظار داليا وصخر اللي قاعدين يفطرو وساكتين 

زين... جو ماما وقت كرشها بتنسي اي حد ههههه 

جو وليلي ورحاب انفج. رو من الضحك ههههههههه 

عشق... حتي انت يازين في صفهم وسايب صف ماما 

داليا بستغراب... ماما 

عشق بتوتر.... هااا 

ليلي بسرعه... عشق بتعتبر نفسها مامت زين عشان هي اللي مربيه عشان كدا زين متعلق بيها وبضحك طيب تصدقي الواد زين ده بينسي امه الحقيقي بسبب انو علطول مع عشق 

صخر... انا رايح الشغل عايزه حاجه ياعمتي مني قبل ما امشي 

رحاب... عايزه سلامتك بس ياحبيبي 

صخر... تسلمي يلا سلام 

داليا قاعده تبص لعشق ولزين بشك وعشق توترت من نظراتها وراحت قايمه 

عشق... جو ليلي عايزاكم تعالوا نطلع الجنينه بر 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

داليا قامت دخلت اوضتها ومسكت التلفون 

داليا... الو بقولك الصور توصل لصخر النهارده وكمان عايزاك في حاجه تاني 

... اي هي 

داليا... تعرفلي كل حاجه عن عشق داود الانصار 

... اممم تمام 24 ساعه ويكون كل حاجه عندك 

داليا... تمام تعجبني يلا سلام 

.... سلام 

داليا... دانتي شكلك وراكي بلاوي كتيره ياعشق وانا لازم اعرف بلاويكي دي عشان ازود كࢪهك في قلب صخر 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عشق.... جو انا مش مطمنه للي اسمها داليا دي 

ليلي... وانا كمان دي نظرتها اللي كانت بتبصه لعشق تقلق 

جو... انتو مكبرين الموضوع ليه كدا اهدو مافيش حاجه 

عشق بتفكير... يمكن اه صح ياجو صخر من كام يوم كلمني علي ملف المشروع اللي رحت راجعته قبل ما ننزل هنا بيوم وانا كنت سلمته لخلود السكرتيره بس هو بيتهمني اني مدتهولوش 

جو بشك... كيف ده 

عشق... معرفش ليلي رني علي خلود السكرتيره واعرفيلي في اي ماشي 

ليلي... حاضر 

عشق... وانت ياجو عايزاك من الشغل اليومين دول لحد بس مالدنيا تتظبط وهرجع افوق 

جو... من عيوني من غير ما تقولي 

عشق... حبيبي والله ياجو وراحت حضنه في نفس الوقت كان صخر داخل من بر وشافهم الد. م غلي في عروقه واتعصب 

صخر بعصبيه... اي اللي انا شايفه ده متروحوا تطلعوا تقضوا وقت مع بعض في اوضه كمان 

عشق بعصبيه... صخر احترم نفسك وشوف انت بتقول اي اي العبط ده 

صخر بغضب.... لم تتكلمي  مع جوزك يبقا تحترمي نفسك وصوتك ميعلاش وعايزاني اشوف مراتي بتحضن واحد وتقوله حبيبي اقوله اي واه انت دلوقتي بقيتي مرات صخر المنشاوي يعني كل الزبا... له اللي بتعمليه تبطلي وكمان تلبسي لبس غير ده انتي سامعه ولا لا 

عشق بعصبيه... لا مش سامعه ومش هعمل غير اللي انا عايزاك ولو مش عاجبك طلقني كدا كدا جدي مات فطلقني خليني ارتاح من قر.. فك ووجودك 

صخر بعصبيه راح ضر.. بها بالكف وبغضب... بقا انا اقر.. ف ووجودي مش طيقا شكلي لم سكتلك شوفتيني طيب وملاك بس لا ياعشق انا هوريكي الوش التاني بتاع صخر وراح مسكها من شعرك وشدها وراح ودخل جو رحاب كانت قاعده في الصاله قامت مفزوعه من المنظر وجرت عليه 

رحاب... في اي ياصخر يابني 

صخر... عمتي اوع من طريقي 

عشق بزعيق... سيب شعري يامتخ.. لف ياحيو... ان انت 

صخر... انا هوريكي الحيو... ان ده هيعمل اي وساب عمتو وطلع علي فوق فتح اوضه مقفوله ودخلها ودخل وقفل الباب وراح رميها علي الارض 

عشق بوجع... ااااه 

صخر... كنتي بتقولي عليا اني متخل.. ف وحيو... ان وانك عايزك تتخلصي من قر.. في طيب انا هوركي هعمل اي وخلع الحزام بتاع البنطلون بتاعه وعشق شافت كدا وخافت وضمت نفسها ونقمشت من الخوف وليلي وجو ورحاب عملين يخبطوا علي صخر عشان يفتح الباب 

رحاب... يابني افتح الباب وقولي حصل اي 

جو بزعيق... صخر افتح الباب 

صخر بعصبيه... محدش ليه دخل بواحد ومراته كله يروح يشوف مصلحتوا 

عشق... صخر ارجوك سيبني اطلع عشان خاطر جدي انا بخاف من الاوضه المقفوله كدا ارجوك سيبني اطلع وانا عملك اللي انت عايزه 

صخر بعصبيه.... هههه دلوقتي بقيتي خايفه امال صوتك وشتيمتك بس انا مش هسيبك غير لم اعلمك الادب واربيكي ونزل فيها ضر. ب بالحزام وسابها وطلع بر 

جو بعصبيه... اوع خليني ادخل لعشق 

صخر بغضب... عايز تقعد هنا يبقا مالكش دعوه بعشق عشق مراتي وانا اعمل اللي انا عايزه فيها 

جو بعصبيه... لا انا مستحيل اسيبك تعملها حاجه ابعد خليني ادخل جو اشوفها 

رحاب بعياط... يابني دخلني ارجوك اشوفها متفك... قطع كلامها 

صخر بزعيق... مش عايز اسمع صوت وهي هتفضل في الاوضه دي لحد ماجي ولو عرفت ان حد فتحلها الباب مش عارفين اي هيحصلها انتو سامعين وسابهم ومشي وكل ده وداليا وقف بعيد وفرحانه ومسكت التلفون... بقولك متبعتش الصور دلوقتي 

بليل 

رحاب قاعده عماله تعيط وليلي وخدها في حضنها بتهديها وجو رايح جي في الصاله 

رحاب بعياط... حد يطلع عشق عشق اكيد هيجيلها نوبه زي زمان وهتفتكر اللي ابوها كان بيعملوا فيها جو طلعلي عشق او رن علي صخر يجي يفتحلها الباب 

جو.... اهدي ياعمتي وان شاءلله عشق هتكون كويسه وانا هقوم احاول افتح الباب تاني 

ــــــــــــــــــــــــ

عند عشق راقده علي الارض وبتنزف دم من مكان الضر.. ب ودموعها عماله تنزل وخايفه وبتعيط بهستريه... حد يفتحلي الباب يابابا متضر.. بنيش ارجوك والله مهعمل كدا تاني يابابا افتحلي الباب عشان خاطري يابابا رد عليا ياماما خلي بابا يطلعني من هنا عشق خايفه وفضلت تتكلم لحد ما اغمي عليها 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

صخر جه من بر واول ما جو شافه جري عليه 

جو... صخر هات مفتاح الاوضه عشان اطلع عشق عشان وديني لو حصلها حاجه زعلقك 

صخر قعد بهدو علي الكرسي وحط رجل علي رجل... هههه هتزعلني كيف 

رحاب بعياط... صخر دي المفتاح ليوسف يفتح لعشق ارجوك عشان خاطر جدك عشق اكيد مغمي عليها وفتكرت اللي ابوها كان بيعمله فيها وهي صغيره صخر خلينا نفتلحها البابعياط ارجوك 

صخر سمع كدا قلبه وجوه وطلع يجري علي اوضه عشق واول ما فتح الباب وقف مكانه مصدوم ويوسيف (جو) دخل يشوف في اي لقي عشق زايحه د. م ومغمي عليها جري قعد جنبها وبخوف... عشق ردي عليا عشق 

رحاب بصويت وعياط... يالهوووي بنتي عشق قومي عشان خاطري عشق قومي 

يوسف بزعيق... انت هتفضل واقف كدا مترن علي دكتور اخلص 

صخر مسك التلفون ورن علي دكتور 

ليلي بعياط... يوسف شيل عشق نوديها اوضتها 

صخر سمع كدا بعصبيه... اياك تلمسها وقرب منها وراح شايلها وراح بيها اوضتها حطها علي السرير 

رحاب بعياط... عشق بنتي لو حصلها حاجه هتزعل مني جامد ياصخر وهطلقها منك ويلا اطلع بر  ليلي يابنتي ساعديني نغير لعشق لبسها 

ليلي... حاضرحاب ياخالتوا يلا 

يوسف وصخر طلعوا بر وقاعدين خايفين علي عشق ومستنين الدكتور 

يوسف... غيرتك هتخليك تخسرها اووي ياصخر وهتخليها تكرهك مش تحبك 

صخر... بس انا مش غيران 

يوسف ببتسامه... يمكن الدكتوره جت ودخلت كشفت علي عشق وطلعت 

صخر بسرعه... ها يادكتوره هي عامله اي 

الدكتوره... ياريت تحاولوا تخليوها في جو هادي وميبقاش في ضغط وتبعدو عنها اي حاجه هتسببلها النوبه اللي حصلت دي وكمان انا من حقي كدكتوره امي ابلغ عشان حاله الضر.. ب اللي اتعرضتلها دي 

يوسف بسرعه... لا يادكتوره مالكيش دعوه باللي حصل وان شاءلله هنعمل اللي قولتي عليه 

الدكتوره... تمام هتبلها علي العلاج ومهده لو فاقت وكانت في حاله هستريه تدوها المهده ده لحد ما ترتاح 

يوسف... تمام شكر 

الدكتوره... العفو ده واجبي سلام عليكم يوسف طلع يوصل الدكتوره وصخر دخل اوضه عشق 

رحاب بحزن... عاجبك اللي عملتوا ده بقا هو ده اللي جدك قالهولك قبل ما يموت ياصخر ان دلوقتي بقيت معترضه علي طلب ابوي بعد مشفت اللي عملتوا فيها 

صخر حزن... ممكن تطلعوا بر 

رحاب بحزن وزعيق... مستحيل اسيبك مع بنتي ابدا تاني اطلع انت بر يلا 

يوسف... صخر اطلع بر معلش 

صخر بصلهم وطلع بر خالص وركب عربيته ومشي 

يوسف... يلا كله يقوم يروح ينام ويرتاح ونسيبه ترتاح 

رحاب... انا هنام هنا جنبها 

يوسف... لا كله هيروح ينام في اوضته ممكن ياعمتوا متقلقيش عشق هتكون بخير 

رحاب بعياط... يارب يابني 

ليلي... يلا نقوم ننام ياخالتوا 

رحاب... يلوا وكله طلع ورح اوضته ينام 

عند صخر 

مشي بالعربيه وراح قعد في شقته اللي شريها ومحدش يعرفها غيرو هو. وقعد يشرب  ويكسر في كل حاجه 

الساعه اربعه الفجر داليا من كتر فرحتها باللي صخر عملوا في عشق وهي فرحانه وقعاده مستني  صخر وصخر جه من بر  ولسه هيطلع فوق 

داليا بدلع.... صخر حبيبي اخرت بر ليه كدا انا قاعده مستنياك 

صخر بعد ايدها عنو... داليا انا مش فايقلك روحي اوضتك وابعدي عني الفتره دي وراح سيبها وطلع فوق وداليا اتغاظت ودخلت اوضتها وصخر وهو رايح اوضته عد علي اوضه عشق ووقف شوي متردد يدخل ولا لا وسمع صوت عشق بتزعق 

عشق وهي نايمه بتحلم... لا يابابا ارجوك متضربنيش وتسيبني هنا لوحدي ارجوك افتحلي الباب طلعني من هنا ياماما الحقيني ارجوكي انا بخاف اكون لوحدي صخر دخل قعد جنبها وبدا يفوق فيها 

صخر... عشق عشق مالك 

عشق مسكت ايدو ومن كتر الخوف داست علي ايدو بضوافرها وعورته وبخوف... خليهم يطلعوني من هنا ارجوك متسبنيش انا خايفه الجو ضلمه اووي متسبنيش 

صخر بحزن علي الحاله اللي بقت فيها بسببه... اهدي طيب انا جنبك وراح حضنها وحس بحساس غريب لم حضنها وبدا يمشي ايدو علي شعرها وبحب... اهدي انا جنبك نامي متخافيش اهدي خالص وفضل يهدي فيها لحد ما نامت وجه يقوم من جنبها لقها ماسكه ايدو رجع خدها في حضنه تاني وقعد يتفرج عليها وهي نايمه 

لمتابعه باقي فصول الرواية اضغط هنا 👇

(روايه اخترقت قلب العشق )

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-