جديد

روايه طفله وقعت بين احضاني الفصل الحادي عشر 11 بقلم شهد وائل

 روايه طفله وقعت بين احضاني الفصل الحادي عشر 11

بقلم شهد وائل 



(طفله وقعت بين احضاني)


والشخص نط من الشباك وعشق صرخت بأعلى صوته ومحمد طلع علي الصوت هو وفريدة بس ملحقش الشخص ده وداخل ليهم تاني


عشق بخوف هيكون مين ده وكان جاي بذات عند رعد لي أنا خايفه اوي 


فريدة أهدي ي عشق كدا مينفعش الولاد خايفين ويلا رنيم خدي اخواتك وفوق يلا 


محمد هنقول مثلا حرامي بس اي اللي هيدخل حرامي هنا عندنا واحنا لسه جايين قريب البلد


عشق مبقتش عارفه افكر ولا أفهم اي حاجه دماغي خلاص راحت مني   ومبقتش قدره اعرف في أي تاني مستخبي لينا 


فريدة عشق خلاص أهدي بقا وفكري ب عقل شويه الخوف مش كل حاجه وساعات الخوف بيعمل ضعف الإنسان 


عشق حاضر ي فريدة المهم الولاد لسه مخدوش علي مكان بكرا الصبح هخدهم ونروح البيت عند ماما تمام 


فريدة تمام ي حبيبتي تصبحي علي خير يلا ي محمد


عشق وانتي من اهل الخير وفي صباح يوم جديد 


رعد وكان بيلعب ف الحديقه والكوره طلعت برا علي طريق راح يجيبها كنت هتخبطه عربيه ولكن سلطان شاله 


سلطان بخوف انته كويس ي رعد فيك حاجه 


رعد وبعد عنه أنا كويس شكرا وكان هيمشي سلطان مسكه 


سلطان اي مش ناوي تتعرف علي باباك ي رعد 


رعد بحده لا شكرا مش عايز اتعرف وينفع تسيب ايدي ماما زمانه خايفه عليا 


عشق رعد انته فين وشافته مع سلطان وجريت علي ومسكته هو انا الف مره اقولك متخرجش برا البيت صح ولا مش صح حته واحنا كنا برا قولتلك متبعدش عن البيت وهات الكوره دي قدامي يلا


سلطان هو معملش حاجه ي عشق لده كله هو طفل برضوا يلعب براحته وهو راجل كمان 


رعد حاضر ي ماما اسف وسبهم وداخل وعشق كنت هتمشي سلطان ناده عليها 


سلطان عشق ينفع نتكلم شويه مع بعض عايزك ف موضوع 


عشق بحده مبقاش بينا كلام ي سلطان بيه ولا نسيت مينفعش الخدام يتكلموا مع أسيادهم مش ده برضوا كان كلامك


سلطان بندم عشق انا اسف وجاي اتاسفلك نرجع حتي لو مش عشاني عشان عيالنا محتاجين اب 


عشق ببرود وضحكت لسه فاكر عيالك ي سلطان بيه اي مكنتش خاينه من خمس سنين ولا من يوم مش كانوا دول ولاد حرام ازاي اربي عيال مش عيالي اي ي سلطان ندمان دلوقتي والندم ف عيونك مترد لا ي سلطان لو اخر راجل مش هرجعلك واه الكلام اللي اتبعت ليك ده من شخص هو معاك دلوقتي وحضرتك عايش معا علي عماك ويعلم دلوقتي بيعمل اي من وراك سلام ي سلطان 


سلطان بعدم فهم قصدك اي ي عشق ردي عليا مش تمشي وتسبيني قصدك اي بكلامك ده عشق بس هي مردتش علي وداخلت البيت وهو داخل القصر وطلع الاوضه سمع منه بتتكلم مع حد 


سلطان وفتح الباب مره وحده وهي اتوترة لتاني مره يتكرر مع المشهد بس المره دي كانت بجد وتاكد أنه ظلم عشق من الاول او ظلم حبيبته اه مينكرش أنه حبها 


منه بتوتر وقفلت الفون احضرلك الحمام ي سلطان ولا اجبلك تفطر 


سلطان بحده كنتي بتكلمي مين ف تلفون ي منه وقرب منها وشد الفون افتحي الزفت ده 


منه بتوتر يوه يسلطان مكنتش بكلم حد دي امي كنت بتطمن عليا وبتسالني عن أحوالي وفي حامل ولا لا وكمان وقربت بدلع أنا طلعت حامل ي سلطان 


سلطان ومسكها من شعرها لا بقولك اي يروح امك شوية الكلام ده ميدخلش دماغي كنتي بتكلمي مين ي منه الآخر مره وافتحي زفت ده منه مكنتش عايزه تفتحه بس بعد اسرار سلطان فتحته وهي كلها خوف 


وسلطان رن علي أول رقم ظهر لي ورد راجل  وسلطان قالها ترد علي 


جلال اي ي حبيبتي قفلتي مره واحده لي هو جوزك ده داخل عليكي 


منه بتوتر ها مين معايا وهنا سلطان خد التلفون وقالها انا جوزها ي حيلتها وان مخلتكش جثه ومحصلها مبقاش سلطان ولتاني مره ينعاد نفس المشهد وسلطان طلقها وخد تلفونها وبصدفه شاف نفس الرقم اللي بعت لعشق الكلام ده والصور وتأكد أن منه اللي عملت كدا ونزل ليها تاني 


منه بتعب شديد وتالم منك الله يسلطان ده مش انسان ده وحش يالهوي كان هيموتني وجلال الكلب ده هيوديني ف داهيه لو اتكلم 


سلطان ومسكها من شعرها وهي صرخت كنتي انتي سبب ف كل حاجه حصلت لعشق صح 


منه بصراخ اااه سبني ابوس ايدك انته بتتكلم عن اي مش فاهمه حاجه 


عشق ونزلت تشوف في اي وطلعت برا الفيلا ومعاها محمد وفريدة وافتكرت لما سلطان كان بيضربها وهدوم منه المتبهدله د*م 


سلطان كنتي السبب ي منه  كل حاجه وياترا كنتي عارفه اني عارف انك مبتخلفيش وان الرحم عندك ميشلش طفل ولا مكنتيش 


منه بصدمه يعني كنت عارف سبني امشي وكل واحد يروح لطريق 


سلطان بحده مهو ده اللي هيحصل ي منه بس لما ارجعك جثه لامك ورفع المسدس وعشق وقفت قدامه 


عشق سيبها تمشي ي سلطان ربنا بيغفر الذنوب وانته العبد مش هتغفر ليها ومنه اما صدقت وطلعت تجري وسلطان كان هيروح ليها بس عشق مسكت ايده 


سلطان بغضب سبيني ي عشق اقتلها واشبع من د*مها بنت ماجده الحربايه طلعه لامها 


عشق لما تقتلها اخرتك هتكون عشماوي وانته واقف ب الاحمر وسبته ومشيت 


جوري وكانت شايفه المناظر الطبيعيه والشجر والخضروات اللي ف الارض كانت فرحانه وفهد كل شويه يبص ليها بس افتكر حاجه رجعته تاني حزين فلاش باك 


فهد وكان مستني ف مطعم شيك وداخلت جوري  وفهد تاه فجمالها وهي قعدت قدامه 


جوري بمرح بس حلو المطعم ده يخويا وغالي شكله المهم معاك فلوس نطلب ولا هنغسل مواعين 


فهد بضحك لا معايا يختي المهم دلوقتي كانت عايز افتح معاكي موضوع كدا ي جوري 


جوري استر يارب اتفضل 


فهد وفتح علبه فيها خاتم الزواج ونزل علي ركبته تقبلي تكملي معايا حياتك ي جوري وتكوني الزوجه الصالحه ليا 


جوري وقامت وقفت وكنت مصدمه بس انته اخويا ي فهد ومش شيفاك غير كدا أنا اسفه وخدت شنطتها ومشيت  


فهد كان محرج الناس كله بتتفرج علي وطلع بهدوء علي عربيه وفضل يعيط فيها الاول مره ينكسر من. حد وركب ومرحش البيت ساعتها نرجع من فلاش باك 


ماسه شهد انته معانا ايسطاااا اعمناااا


فهد اي اي صدعتي امي اي اعمنااا دي معايا صايع ولا سوابق 


ماسه لا منحر*ف هق هق هق (معلش ي بنات عارفه أن محمد وماسه بيض مسلوق او اي بيض انتوا عايزينه) 


فهد يبت ارحمي امييي انتي اي البرود ده دمك سمم وتقيل كمان 


ماسه ابقا خففه ي خفيف هق هق هق وفهد مستحملش اكتر من كدا وراح خبطها ف دماغها خلها تنام 


جوري تستاهلي اخرت اللي يكون دمه تقيل زيك كدا نامي نوم الظالم عباده


عشق وخدت رعد ورغد وراحت بيت ابوها وداخلت ولقت ممدوح ومرات ابوها


ماجده بصدمه عشق انتي مش كنتي موتي جايه تاني لي ي عشق


عشق ببرود فين اختي ي بابا سلمي سلمي انتي فين.ي حبيبتي


ممدوح اختك اتجوزت خلاص وف بيت جوزها

 

عشق بغضب تجوز طفله لسه انته اي حرام عليك مش كفايه جوزتني الاول جاي علي سلمي وخدت فلوس فيها كام


ماجده بقولك اي اللي كان ليكي هنا ماتت واختم اتجوزت روحي شوفي طريقك وداخلت منه ف وقت ده 


منه بدموع شوفتي ي ماما حصل فيا اي  انتي اي اللي جابك هنا انتي السبب اي اللي رجعك لينا تاني 


عشق ببرود بيت سلمي فين و ممدوح قالها وهي خدت عيالها وراحت 


عشق وخبطت علي باب وفتحت طفله صغيره هي سلمي جوه ي حبيبتي 


سلمي طلعت وشافت عشق اي اللي جابك ي عشق مش خليتي راسنه ف طين ي عشق وخليتي أبوكي يجوزني لواحد اكبر مني ب ٢٠ سنه 


عشق انا السبب ي سلمي أنا اكتر وحده شوفت العذاب أنا اللي كانت بدافع عنك زمان فكره ي سلمي 


سلمي بدموع انا بربي عيال مش عيالي وعايشه ف عذاب لازم اكون حلوه اربعه وعشرين ساعه ولا عياله الكبار اللي كل واحد فيهم بيبص عليا بصه كاني رخي*صه ي عشق 


عشق وحضنتها ي حبيبتي شوفتي حاجات كتيره ي سلمي قومي البسي يلا هخدك ونمشي وسلمي طلعت لابسة وعشق بتفتح الباب حد زقها جوه وووووووووووووووووووووو 

أنا اسفه ممكن البارت يكون صغير بس قولت مش ازعلكم وكمان أنا لسه تعبانه دعواتكم

لمتابعه باقي فصول الرواية اضغط هنا  👇

(روايه طفله وقعت بين احضاني )

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-