جديد

روايه انتقام من زوجي الفصل الثالث 3 بقلم شيماء صلاح

 روايه انتقام من زوجي الفصل الثالث 3 بقلم شيماء صلاح 



احمد بضحك .....مراتي ي ماما انا متجوزك جواز عرفي يعني بينا ورقتين ملهومش اي لازمه في حياتي اصلا وبعدين تزلي ومتزليش هو انا قولتلك احملي وبعدين انا راجل  اعمال مهم اوووي مشرفنيش اني اجوزك اصلا واعترف بيكي دا مراتي الي هيا انضف منك بي ميلون مره وحملت مني موتها 

دينا بصدمه ..... انت بتهزر صح 

احمد بتريقه ..... بهزر شايفه الورقيتين دول 

احمد قطعهم 

دينا هي بدموع .... لالا بلاش تقطعهم ليه بتعمل كدا 

احمد بعد مطعهم رمهم في وشها ...... بيلي وارشربي ميتهم 

دينا بصويت .... ي حي،وان ي ن،دل ي ج،بان انا هوريك 

احمد مسكها من شعرها..... صوتك ميعلاش عليا ي بت انتي 

دينا يوجع ..... اوعي سيني دا هوديك في ستين داهيه 

احمد مسكاه من دراعه..... طب يلا ي ماما روح انتي في سنتين داهيه تاخدك يلا بطلنا رمر،مه

دينا بصويت بتخبط علي الباب ..... والله لا افضحك ي احمد 

احمد بهدوء ..... منك لله اما نشوف ورنا اي ناقص انا كل شويه تجيلي وحده وتقولي انا حامل ي احمد ::::::::::::::::::::::::::::

مش ناويه تجولنا (ق) حكيتك اي  بصي  قبل متجولي (ق)اعرفك بنفسي الاول انا فريده ودي موجا مرات صقر اخوي ودي صافيه امي وست الكل 

ورده بحزن...... انا ورده من القاهرة وجيت الصعيد يعني مع جوزي عند قرايبه هنا وضخك عليه وطلع مفيش قرايب وجابني علي الجبل ورمني من فوقه 

صافيه بحزن ..... جوزك رميكي ليه ي بنتي 

ورده ببكاء ..... علشان عرف اني حامل فا رمني 

موجا بستغراب..... حامل من مين يعني 

ورده بحزن ..... منه قالي انا مش بحب العيال ولما عرف كان فرحان جدا وقالي هنروح نزور قرايبه هنا و يعرفه اني حامل مكنتش اعرف انو هيعمل كدا 

فريده بحزن .... طب ليه مقولتليش يطلقك ويسيبك اليي في بطنك 

ورده ..... قولتو قالي لا نزليي وانامكنتش عايزه انزلو دا حته مني وبعدين محتستش بنفسي غير لما جوبتني هنا 

موجا بحزن..... طب اهدي انتي هينا في وسطينا يعني في امان متجلجيش (ق)احنا ملنا معاكي 

ورده حاسه براحه نفسيه ..... انا لازم انتقم منو 

صافيه بحنيه ...... ربنا اقوي من الكل 

ورده ..... ونعمه بالله 

الباب خبط 

صقر ..... انتي بخير 

ورده ...... الحمد لله شكرا اوووي

صقر بجيده..... امممم ابجي(ق) نزليها ي فريده تشم شويه هوا خليها تفوج (ق)

فريده بفرح .... حاضر ي خوي 


///////////////////////////////// 

كفايه ي بنتي شرب هتموتي كدا وبعدين منتي عارفه احمد و غباه 

دينابعصبيه ...... تعرفي تسكتي متجبليش سريت الزفت دا انا هوريك ي احمد 

نفين بتمثيل..... اكيد انتي الي غلطانه انتي متفقين انك متحمليش بتحملي ليه 

دينا بحزن ..... كنت مفكرها انو بيحبني وعايز عيال مني وكدا هاا طلع زبال،ه وح،يوان ،

نفين بتمثيل...... فكك منو 

دينا بسكوت 😔

موبيل نفين رن ...ثانيه وجيلك 

نفين ..... انت اتجنت ازي ترن عليا وانت عارف ان معاه دينا 

.... وحشااني اوووي ي نيفو 

نفين بصوت واطي ودلع ..... كداب اوووي اسكت انت ووقعتك سودا 

.... هموتها ي قلبي 

نفين بدلع ..... المهم هتجلي امتي 

.... الوقت الي تحبيه ي نيفو 

نفين ..... طيب هبعتلك المعياد علي الوتساب اوك 

..... اوك 

سلام 

::::::::::::ي تري بتكلم مين عايزه اعرف منكوووووو 

نرجع لي ورده 


صقر ...... بجينا (ق) فل اهو حمد لله على السلامة

ورده بتعب.... الله يسلمك 

موجا بفرح ..... انا فرحانه بيكي جوي جوي (ق) مش مصدجه(ق) 

ورده ..... ليه كدا

موجا ..... سفيان ولدي عايز يشوفك ويلعب معاكي 

ورده بفرح ..... هو فين 

موجا ..... استني هجبهولك 

صقر ..... جوزك دا راجل ج،بان جوي مش جد المسؤوليه

ورده بحزن ..... لازم اخد حقي منو ولازم يكون عارف انا ميته دلوقتي علشان اعرف اتقم منه 

صقر ..... ان شاء الله

سفيان .... بابا 

صقر بضحك ..... جلب بابا من جواا تعال اعرفك علي عمتك ورده 

سفيان ..... عايز بوسه 

ورده بتقرب من و باسته..... عندو كام سنه 

موجا ..... عندو 4سنين واخو جاي في السكه 

ورده وهي بتبص علي بطنها بحزن ..... ربنا معاكي ويقومك بسلامه 

موجا بفرح ...... تسلمي 

سفيان بضحك ..... يلا نعلب 

موجا وصقر ..... يلا 

صقر .... يلا ي ورده 

ورده بحزن ..... لا اتبسطو انتو وانت هتفرج عليكو 

موجا ..... ماشي 

فضلو يلعبو و يهزور وكل دا قدام ورده وهي مجروحه ومكسوره من جواه 😞😞

هخد حقي حتي هتفع التمن غااالي 

::::::::///////////////////

لمتابعه باقي فصول الرواية اضغط هنا👇

(روايه انتقام من زوجي )

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-