جديد

روايه انتقام من زوجي الفصل الرابع 4 بقلم شيماء صلاح

 روايه انتقام من زوجي الفصل الرابع 4 بقلم شيماء صلاح 



مش هتلمسني غير لما تتجوزني 

احمد بغضب ..... اتجوزك انتي هبله ي نفين ولاي احنا متفقناش علي كدا وبعدين انتي مش خايفه مني 

نفين بدلع وبتقرب ..... لا مش خايفه وبعدين راجل مهم زيك محتاج دلع و كل حاجه حلو وانا اهو اي رايك هاا هما ورقتين عرفي وبعدين ابقي اتجوزني رسمي ي حبي انا معنديش مانع 

احمد بتريقه.... مكنتش اعرف انك زكيه كدا طيب لما اجهز الورقتين ابقي اقولك 

نفين بضحك..... هما اصلا جاهزين جايبهم من اجدع محامي ناقص بس امضتنا بس كدا ونبقي متجوزين 

وراحت جابت الورقتين من جوا اوضتها 

نفين بفرح ..... يلا ي حبيبي امضي

احمد..... بس بشرط 

نفين بخبث.... عارفه هتقولي هاتي الورقتين معايا بص ي احمد انا وانت واحد بس كل واحد ياخد ورقه انا ورقه وانت ورقه بس كدا 

احمد بخبث..... هاا ماشي ي نفين موافق 

نفين بفرح .... يلا نمضي 

وفعلا مضوا هما الاتنين و

 نيفين حياتها هتقلب 180درجه 

احمدلي نفسه ..... فاكرني مش هعرف ازيكي عامله نفسك زكيه عليه دا انا احمد ي بت بس صبرك عليه 

نفين بدلع..... مش ياااا 

احمد مسكها من وسطها ..... يلاااا

وبعدين 

/////////////////////////////

نروح لي ورده

صقر .... اخبارك انهاردا اي 

ورده ..... الحمد الله 

صقر ..... موجا وفريده  هيهدوكي عند دكتوره طمنتي علي نفسك برضو 

ورده ..... شكرا اووي 

موجا ..... بتكلمو في ايي 

صقر.... ابدا ي ستي كنت بجلها (ق)انك هتروحي معاها عند الدكتور 

موجا بفرح ..... طب يلا ست ورده اجهزي نفسك انا جيبلك لبس كتيير فوج(ق) واهم حاجه متنسيش الطرحه انتي عارفه اوصول البلد عندينا 

ورده بنساط..... وانا معنديش مناع 

وفعلا جهزوا وكانت ورده زي الملاك في الحجاب لانها اول مرة تتحجب 

صافيه.... بسم الله ماشاء الله اي الجمال دا 

صادق بستغراب  .... اييي يمرات عمي  عندينا ضويف 

صافيه .... ايوه دي ورده 

صادق بستغراب .... ورده مين 

صافيه ..... اسكت ي واد ابجي (ق)افهمك بعدين 

صادق بغزل..... بس اي الجمال دا 

ورده بكسوف .... دا من ذوقك 

صادق..... دي مش من الصعيد ي اما صافيه 

فريده بغيظ..... كفايه بجي (ق)صادق اي عمرك م شوفت بنت حلو ايكده

صادق بسرحان ..... الصراحة لا 

موجا بضحك .... ابعد عندينا مشوار 

صادق ..... اوصلكو 

فريده ..... لا شكرا السواج(ق) مستينا

صادق..... طيب خالو بالكو من نفسكم 

ومشيوا 

في العربيه 

ورده بضحك ... اومال مين صادق دا دا شكلو مقطع السمكه ودلها 

فريده بعصبيه ..... دا صادق ابن عمي عندو 22سنه ورخم وزنان جوووي(ق)

ورده .... ومالك زعلانه كدا

فريده ..... ولازعلانه وحاجه 

موجا..... ي بت اصلا ي ورده بتحب صادق وبتموت فيه كمان 

فريده بزعيق .... عيب كدا ي موجا

ورده..... الحب مفهوش عيب ي فريده وهو بيحبك علي كدا 

فريده..... معرفش 

موجا .... بس كفايا كلام وصلنا يلا انزلو 

ونزلو//////////////

دينا  بزعيق..... قافله موبيلك ليه ي نفين اي فينك كل دا 

نيفين بنوم.... كنت نايمه ي دينا في حاجه 

دينا .... انا في طريق جايلك 

نفين بخضه .... جايلي ليه اقصد قدمك كتير 

دينا باستغراب ....في اي مالك اه قدامي 5دقايق وابقي قدام باب شقه 

نفين بتوتر 😲

نفين بصوت عالي .... احمد قوم دينا جايلي دلوقتي مش بعيد القيها بتخبط دلوقتي قوم 

احمد بنوم .... دينا مين 

نفين بصوت عالي وبتقومه ..... مش وقته نسيان اخلص قوم 

فجاه الباب خبط

نفين بخوف..... دينا

احمد...........

//////////////////////////////////

مبروك المدام حامل 

موجا وفريده😳 ....... ازي 

لمتابعه باقي فصول الرواية اضغط هنا👇

(روايه انتقام من زوجي )

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-