جديد

رواية مجنوتني جننتني الفصل الاول 1 بقلم جاسمين محمد

 رواية مجنوتني جننتني الفصل الاول 1 بقلم جاسمين محمد


 


#اسكربت_مجنوتني_جننتني 

_احمد؟! 

=نعم ياحبيبتي!! 

_انت بتحبني ياحمد!؟ 

=اكيد ياعيوني بحبك..! 

_احمد؟؟ 

=نعم ياقلب احمد!!

_انت بتحبني!؟ 

نفخ نفخه طويله =اللهم ام طولك ياروح اه ياحبيبتي بحبك.! 

 اتقمصت زي الاطفال_براحه طيب؟! 

=معلش حقك عليا..! 

_ممكن اسالك سؤال طيب؟! 

=اكيد ياقلبي اسألي..!! 

_انت بتحبني؟! 

بصلها ورفع حاجبه وسكت....... 

_احمد رد؟؟ 

هو=..... 

_احمد انت مش بتحبني صح مدام مش بترد عليا؟! 

=حور حبيبتي ارحمي امي اللي هي خالتك العيانه اللي في البيت اللهي تنستري مش طالبه جنان انا جي تعبان من الشغل؟؟ 

وقفت وبقت تخبط برجلها في الارض وبصوت عالي

_ياماما ياماما ياماما الحقيني اعععععععع!! 

=في اي ياحبيبتي مالها ياحمد؟! 

_ولا اعرف حاجه اسألي بنتك المجنونه هي شكلها تدبيسه زفت انا ماشي تصبحي علي خير ياخالتي.. 

=وانت من اهل الخير ياحبيبي.. 

_اععععع انتي سيبه يمشي كدا اكيد رايح يخوني مع واحدها اعااااااااا 

=شوفتي تصرفات بنتك ياخالتي وكلامها عشان متزعليش من اللي هيحصل..؟! 

_حق عليا انا ياحبيبي روح نام بس وانا هتكلم معاها 

=اه روح نام وكلم البنات ياخاين يابتاع البنات... 

_تصدقي بمين ياجاسمين 

=بلا إله إلا الله 

_انتي كرهتيني في صنف البنات كلها منك لله يابعيدها (وسابهم ومشي) 

=شوفتي ياماما بيكلمني كيف عشان تعرفي انه مش بيحبني الخاين بتاع البنات... 

بزعيق_ متعقلي بقا الواد هيطير من ايدك ياهبله انتي لو خاين ومش بيحبك مكنش استحمل جنانك وهبلك سنتين ولا اتصالك عليه كل شوي ورغيك ليه وكل شوي بتنكدي عليه ولا حتي كان استحمل شكك ليه وانك تقوليلوا خاين احمد لو خاين كان سابك من زمان بس هو بيحبك ولو معقلتيش يابنت بطني هيسيبك وابقا خلي جنانك ده ينفعك تصبحي علي خير 

ماما سابتني ودخلت اوضته تنام وانا دخلت اوضتي وترميت علي السرير وكل مفتكر كلمت ماما ان احمد هيسيبني اخاف وعيط انا بحب احمد اوووي ومقدرش اعيش من غيرو بس انا مش بثق في الرجاله بسبب اللي بابا عملوا في ماما عشان كدا دايما بشك في احمد فضلت افكر لحد مانمت وانا نايمه حلمت ان احمد سابني فعلا ومبقاش بيحبني وراح مع واحدها تاني قومت مفزوعه وقعدت اعيط وكان الفجر قرب وهو متعود يقوم يصلي الفجر فمسكت التلفون بسرعه وبعتلوا رساله 

_احمد لو صاحي رن عليا انا خايفه اووي وعايزه اتكلم معاك ارجوك؟! 

اول مشاف الرساله رن في ثانيه 

_سلام عليكم!! مالك ياعيوني في اي احكيلي؟! 

بعياط =وعل ي كم ال سلا م ورح مه الل ه وبر كاته 

_بس اهدي بتعيطي ليه انا جيلك حالا افتحي الباب 

=حا ضر قفلت معا وقومت فتحت الباب (احمد شقته قبال شقتنا وكمان مكتوب كتابنا وابن خالتي فعادي يجي البيت مدام ماما واختي موجودين) المهم فتحت الباب واول مشافني مسح دموعي وبحنيه 

_بس اهدي وبطلي عياط؟! 

=حا ض ر

مسك ايدي وخدني وطلعنا قعدنا في البلكونه 

هو_اهدي كدا واحكيلي بتعيطي ليه مالك؟! 

مقدرتش امسك نفسي وعيط =هو ان ت مم كن تس ي ب ني 

_مش فاهم حاجه اهدي وبطلي عياط وفهميني بتقولي اي 

مسحت دموعي =هو انت ممكن تسيبني؟! 

_هههههههههه يعني انتي بتعيطي وقلقاني عشان تسأليني السؤال ده حرام عليكي والله هههههه 

=احمد مش بهزر بتكلم جدا هو انت ممكن تسيبني؟؟ 

_مين خلاكي تفكري اني ممكن اسيبك طيب..! 

=بعد ما انت مشيت ماما قعدت اتكلمت معايا وقالتلي ان انت ممكن بسبب عمايلي وجناني ممكن تسيبني دخلت اوضتي وقعدت عيط لحد ما نمت وحلمت انك سبتني ومع واحدها غيري 

مسح دموعي بحنيه ومسك ايدي بحب _بصي يامجنونتي هو كلام خالتي صح انا ممكن بسبب عمايلك دي اسيبك فعلا 

=تسيبني اععععععععع

_اهدي هو اه فعلا انا ممكن اسيبك

لمتابعه باقي فصول الرواية اضغط هنا👇

(رواية مجنوتني جننتني )

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-